loading...
کانون هواداران کریستیانورونالدو در ایران
حامد بازدید : 18 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

رونالدو: سعی می کنم به بازی با بایرن برسم

کریستیانو رونالدو مهاجم تیم رئال مادرید به بازگشتش برای بازی با بایرن مونیخ امیدوار است.

ملی پوش پرتغالی تیم رئال مادرید به دلیل مشکلی از ناحیه ی همسترینگ در دیدار روز دوم آوریل تیمش برابر دورتموند غایب بود.

رونالدو از اینکه نتوانسته بود در فینال رقابت های کوپا دل ری برابر بارسلونا به میدان برود بسیار مایوس بود و گفت امیدوار است به بازی رفت لیگ قهرمانان برابر بایرن برسد.

او پس از بازی به وبسایت رسمی رئال گفت:«من خیلی خوشحالم می خواستم همراه با هم تیمی هایم باشم و به آن ها کمک کنم اما کار آن ها عالی بود.»

«من سعی می کنم روز چهارشنبه به فرم مطلوب برسم. لحظه به لحظه احساس بهتری برای بازی کردن پیدا می کنم و فکر می کنم می توانم هر چه سریعتر به تیمم کمک کنم.»

رونالدو با ۴۵ گلی که برای رئال در ۴۱ مسابقه به ثمر رسانده بهترین عملکرد را در بین بازیکنان رئال داشته است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان میشود؟
    گل برتر فروردین 93
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 191
  • بازدید کلی : 3,509