loading...
کانون هواداران کریستیانورونالدو در ایران
حامد بازدید : 95 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رونالدو : من از فوتبال بازی کردن لذت می برم چون شغل من است

به گزارش Marca، کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان، مصاحبه ای با مجله کروات Snplus انجام داد.

او در مورد علاقه اش به فوتبال گفت: “من همیشه می خواهم که بازی کنم. من از فوتبال بازی کردن لذت می برم چون شغل من است و به زندگی من شور و شوق می دهد. با وجود این ها، سخت است که همیشه بتوان در سطحی بالا بازی کرد. من همیشه در هر بازی سعی در پیشرفت دارم و دوست دارم که به اهدافم برسم و هیچ وقت شکست نخورم. برای یک فوتبالیست خیلی سخت است که بتواند همیشه در یک سطح بازی کند ولی با اراده و پشتکار می تواند هر روز بهترین عملکردش را ارائه دهد.”

کاپیتان تیم ملی پرتغال درباره جام جهانی برزیل نیز گفت: “پرتغال همانند برزیل، اسپانیا، آلمان و آرژانتین مدعی نیست و همین باعث می شود تا فشار از روی ما کم شود و با تمرکز بازی به بازی جلو برویم. اولین دیدار برابر آلمان شانس و بخت تیم ما در این مسابقات را مشخص خواهد کرد.”

1000000

رونالدو درباره هم تیمی کروات خود لوکا مودریچ نیز گفت: “من مدت زیادی است که او را می شناسم، از موقعی که در لیگ جزیره بازی می کرد. این فصل بهترین فصل دوران بازیگری او بوده است. او دیگر فقط فانتزی بازی نمی کند و به طور مداوم در ترکیب بوده است و این کار در اسپانیا و به خصوص این باشگاه سخت است. لوکا بازی تیم را بهتر می کند و ما می دانیم که او یکی از مهره های کلیدی ماست. من این جا بیشتر او را شناختم و فهمیدم که او پسر متواضع و فروتنی است. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم.”

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی پرتغال درباره آینده ورزشی اش چنین گفت: “من نمی دانم چه تصمیمی خواهم گرفت ولی این را می دانم که مربی نخواهم شد، چون شغل سنگین و پیچیده ای است، ولی دوست دارم با فوتبال باز هم در تماس باشم. ما هنوز نمی دانیم که فوتبال من در چه کشوری تمام می شود، ولی اگر همه چیز همینطور پیش برود، دوست دارم در اسپانیا بمانم.”

برنده توپ طلا امسال در پایان در مورد فعالیت های انسان دوستانه اش گفت: “من دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم، چون شما وقتی به کسی کمک می کنید، دلیلی ندارد تا بقیه از این موضوع با خبر شوند. پدر و مادرم همیشه به من گفته اند که اگر در زندگی به نیازمندان کمک کنی، زندگی پاداش کارهای تو را خواهد داد و حالا خداوند هم به من همه چیز داده است، سلامتی، خانواده بی نظیر، موفقیت در زندگی حرفه ای و … . من انسان خوشبختی هستم.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان میشود؟
    گل برتر فروردین 93
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 3,480