loading...
کانون هواداران کریستیانورونالدو در ایران
hamed بازدید : 19 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)
به نام خدا

با تشکر از این که این سایت را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده اید.
به منظور حفظ قانون سایت و مشخص كردن اهداف و همچنين راحتی کاربران اين قوانين را وضع كرده ايم که کاربران می بایست طبق آن عمل کنند . در غیر این صورت مسئولین سایت این حق را دارند که موضوعات ، مقالات ، اخبار و تمامی توضیحات و در برخی مواقع اكانت آن کاربر را از سایت حذف نمایند. این قوانین به صورت کامل در زیر شرح داده شده است :

1- قوانین کلی فعالیت در کریستیانو رونالدو  فنز :
1-1. طرح هرگونه مطالب و نظرات توهین آمیز به مبانی قانونی و یا اعتقادی، چه به طور مستقیم و یا غیر مستقیم و کنایه آمیز، و همچنین قرار دادن عکس ها و یا لینک های نامناسب در انجمن، هیچ گونه جای بخشش و گذشتی را باقی نخواهد گذاشت. همچنین هرگونه بحث و جدل در زمینه های سیاسی و اعتقادی ممنوع می باشد .

1-2. سیستم مدیریتی سایت به صورت تقسیم کار بین گروه های مختلف و اعطای اختیارات کافی و درخواست اجرای بهینه وظایف توسط این گروه هاست.

1-3. فعالیت این گروه ها به طور کامل از یکدیگر مستقل بوده و هریک دارای یک مدیر مخصوص به خود می باشد. در نهایت هم نظارت نهایی بر نحوه فعالیت گروه ها و مدیران آنها بر عهده مدیر سایت است.بدیهی است مسئولیت کامل انجمن بر عهده مدیران انجمن می باشد و تمامی کاربران محترم موظف هستند همکاری های لازم را با مدیران به عمل آورند.

1-4. شرح وظایف و اختیارات هریک از این گروه ها در زمان مقتضی در تاپیکی جداگانه در همین انجمن اعلام خواهد شد.

1-5. لطفا به صورت مداوم به انجمن اطلاعیه ها و اعلامیه ها مراجعه کنید چرا که ممکن است اطلاعیه مهمی برای کاربران در این قسمت قرار گیرد و یا تغییراتی در قوانین انجمن صورت گیرد.

1-6. با خواندن این قوانین شما مسئولیت رفتار و ارسالهای خود را در سایت به عهده خواهید گرفت. در صورتی که به قوانین ذکر شده عمل نکنید به صلاح دید مدیران انجمن عضویت شما در سایت لغو خواهد شد. اجرای این قوانین به خواست بسیاری از افراد و به خصوص به لحاظ راحتی تمامی کاربران ملزوم می باشد.

1-7. ساختن چند نام کاربری جرم محسوب می شود و در صورت مشاهده، با کاربران خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

1.8. قرار دادن لینک انجمن, سایت یا تاپیکهای ایرانی زبان مربوط به من سیتی در سایت ممنوع است.

تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در انجمنهای گفتگوی این سایت، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولین فرصت حذف و دسترسی وی به انجمن ها قطع خواهد شد.

2- قوانین ارسال تاپیک و پست
2-1. کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پست در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اشتراک آن كاربر در اولین فرصت حذف و دسترسی وی به انجمن ها قطع خواهد شد.

2-2. در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به كاربران دیگر و مدیران و مسئولان سایت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسی وی به انجمن ها قطع خواهد شد.

2-3. هرگونه توهین، کلمات اهانت بار و تحقیر آمیز به اشخاص حقیقی و حقوقی چه به طور مستقیم و چه به طور غیر مستقیم در انجمن های سایت ممنوع می باشد. مراتب توسط مدیران انجمن قابل پیگیری است .

2-4. مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و پستها و ... كه از طریق سایت رد و بدل می شوند بر عهده كاربر فرستنده می باشد و سایت در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن آنها ندارد.

2-5. نوشتن فينگليشی ( فارسی با حروف انگليسی ) در تمامی انجمن ها ممنوع بوده و در بار اول اخطار به کاربر داده خواهد شد و در صورتی که دليل کاربر موجه نباشد، پست مربوطه پاک خواهد شد.
2-6. هرگونه بحثی که موجب انحراف تاپیک ها از مسیر اصلی خود بشود که به نوعی برخلاف قوانین انجمن باشد در صورت تشخیص مدیران، در صورت لزوم تاپیک و یا بحث های اضافه حذف خواهد شد. بنابراین کاربران موظف هستند از تاپیک های ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگیری کنند. در صورتی که کاربری باعث انحراف تاپیک های ارسالی شما شد میتوانید لینک تاپیک را برای مدیر انجمن ارسال نمائید تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود .
2-7. از دادن پست تشکر و امثال آن و ارسال تنها یک یا چند شکلک بدون متن خاص به جهت نظم و یکپارچگی انجمن جدا خودداری فرمایید در صورت مشاهده بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.

2-8. از دادن پستهای یک کلمه ای مانند موافقم ، مخالفم ، بله و خیر خودداری نمایید در صورت مشاهده بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. (برای تشکر فقط از کلید تشکر در پائین هر پست استفاده نمائید.)

2-9. ارسال تعداد پست زیاد بدون محتوای خاص در محدوده زمانی کم حتی در چند تاپیک مختلف ممنوع است. دو دفعه به کاربر تذکر داده می شود و دفعه سوم تمامی پست ها پاک خواهد شد.

2-10. در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید ، حتماً منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام وی را ذکر نمایید و حتما قانون کپی رايت را رعايت فرمایید.

2-11. کپی هرگونه فایل یا مطلبی از دیگر سایت های فارسی زبان مراجع خبری رئال مادرید،ورزش3،و...، حتی با ذکر منبع ممنوع است.



3- قوانین امضا و آواتار
3-1. قرار دادن تصاویر و متون غیر اخلاقی در امضا و آواتار ممنوع میباشد

3-2. از قرار دادن id ، شماره تماس و ... در امضا جدا خودداری فرمائید

3-3. از قرار دادن تصویر با حجم زیاد در امضا جدا خودداری فرمائید

3-4. از قرار دادن تبلیغات سایت های دیگر در امضا خودداری فرمائید.


4- قوانین پیام خصوصی
4-1. ارسال پیام های تبلیغاتی ، جذب مدیر و پیام هایی از این قبیل ممنوع می باشد و کاربر مورد نظر اخراج خواهد شد

4-2. مزاحمت و توهین در انجمن ممنوع می باشد و در صورت گزارش با کاربر خاطی برخورد خواهد شد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان میشود؟
    گل برتر فروردین 93
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 384
  • بازدید کلی : 3,702