loading...
کانون هواداران کریستیانورونالدو در ایران
حامد بازدید : 14 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

Real Madrid - Almería

پس از پیروزی مقابل آلمریا راضی ، په په با اعتماد به نفس برای کاهش اختلاف با سرب و پیروزی در کوپا دل ری بود : " من امیدوارم که این هفته برای ما خوب است و ما می توانیم شادی را به هواداران می دهد. لیگ اسپانیا خوب است و تمام تیم ها می تواند به از دست دادن امتیاز . ما سعی خواهیم کرد به بیرون می آید قوی در دو بازی که ما را ترک کرده اند و سعی کنید به پیروزی در خانه . "
" من نمی گویند ما مرده بود. ما در تمام طول سال کار کرده و همچنان به انجام این کار در لیگ است که هنوز هم ممکن است برای ما . ما باید به مبارزه با به پایان، ما بعد از بازی در سویل گفت و چیزی است که ما انجام خواهد داد. "
کریستیانو رونالدو ؟ رسیدن به فینال جام حذفی ؟
" من امیدوارم که این کار، کار سخت و امیدوارم که خداوند به شما کمک خواهد وجود داشته باشد و که می تواند کمک کند. مسیحی بسیار پر جنب و جوش است ، تا به اهداف بسیاری در این فصل و می خواهد با ما باشد و این مهم است که بهبود می یابند و برای آخر فصل است. "
این است که به فریب مردم می گویند که بارسلونا شل. ما باید به قوی با شدت و انجام بازی های ما . مطمئنا با حمایت هواداران ، ما همه چیز را به نفع خود است که بازی را امتحان کنید . کراوات در برابر بایرن پیچیده خواهد شد . آنها به لحاظ نظری مورد علاقه می باشد. ما در بازی اول در خانه با طرفداران ما بازی کرد و ما باید قوی تر در مقابل مونشن . این خواهد بود که یک کراوات خوب و امیدوارم به پایان است. "

Nacho : "ما باید به پیروزی در هر بازی "
" من خوشحالم با پیروزی هستم و هنگامی که ما آن را در اینجا دیگر. ما یک بازی خوب و چقدر مهم است که برای حفظ پیروزی دارد. ما در حال لحاظ روانی امیدوار بشم که ما باید به پیروزی در هر بازی لیگ. امروز ما یک بازی خوب پیش از پایان گرفتن انگیزه تر . ما تا به حال به نفع خود و فقط به ما نگاه . هر چیزی خوب سه نقطه است . "

"من مرکز هستم اما من می توانم به سمت بازی . چیز خوبی است که من شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. هر چیزی برای من خوب بازی است . این مناسب است که در این حمله به این دلیل که آنها به عقب قفل شد و به زودی به اهداف آمده اند " حزب بود.

نقش وطنی و نهایی جام حذفی
"من فکر می کنم این برای باشگاه و تیم است که جوان و رقابتی بسیار مثبت است. کسانی که بازی کرده اند ما به خوبی انجام داده اند . من فکر می کنم مربی تیم خوشحال است. ما بسیار برای فینال جام حذفی با انگیزه و آن را به روز کامل را به نفع خود عنوان است. "

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان میشود؟
    گل برتر فروردین 93
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 189
  • بازدید کلی : 3,507