loading...
کانون هواداران کریستیانورونالدو در ایران
حامد بازدید : 15 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (1)

Real Madrid - Almería

 

کارلو آنچلوتیخرمن کوبی از آلمریا در اتاق مطبوعاتی در سانتیاگو برنابئو مورد بحث : " تیم بازی فوتبال خوب ، یک بازی خوب است. هدف این است که برای پیروزی در بازی های باقی مانده . این لیگ بسیار خطرناک است و هر بازی در این زمان از فصل بسیار دشوار است. ما در تمام مسابقات مبارزه . این آسان نیست و شما باید سعی کنید به حداکثر در هر بازی . "

مربی تیم با اشاره به حرکت است که قرار بود به خوش آمد می گوید طرفداران پس از مسابقه : " من رفتم برای تشکر از یک گروه است که کمک به تیم زیادی. کل جو ورزشگاه بسیار خوب بوده است و این مهم است که کمک می کند تا ما بهترین های ما . داشتن یک سرگرمی است که کمک می کند تا در هر بازی برای ما بسیار مهم است، "

شکست بارسلونا و مبارزه برای لیگ
" بارسلونا هنوز فکر که شما می توانید لیگ برنده شوید. هستند بسیاری از شگفتی وجود دارد در این فصل و تا پایان مبارزه کنند. آن را به پویایی از بازی چهارشنبه را تغییر دهید . این تعجب به از دست دادن بود، اما تمام تیم ها در حال مبارزه برای اهداف ، به ویژه کسانی که برای نجات مبارزه است بسیار خطرناک است. در حال حاضر یک بازی فوق العاده مهم است در روز چهارشنبه و ما هیچ زمانی مورد هر چیز دیگری فکر می کنم . "

    
در سر ما ما در حال انجام حساب از تیم های دیگر ، فقط از ما فکر می کنم .

" دی ماریا انجام یک بازی خوب مقابل دورتموند را ندارد و به خوبی پاسخ دادند چرا که او یک بازی بسیار خوب است. هیچ می تواند که در آن مسیحی را بازی کند. ما مجبور به استفاده از راه حل های دیگر است. تیم بازی متعادل تر با دی ماریا در سمت راست است . "

بازیکنان دولت برای چهارشنبه
" مطمئنا راموس و آلونسو Carvajal با دوباره. مسیحی است که هنوز هم در حال تحول و درمان . مارسلو در حال انجام کار فردی و فکر نمی کنم من آماده برای چهارشنبه هستم . اجازه دهید وجود داشته باشد یک شکست در لیگ ما می تواند در مفید برای ساخت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ آمده است. "

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط milad در تاریخ 1393/01/24 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

سلام من مدیر سایت پادشاهان هستم
اگر مایل هستید که به عنوان نویسنده در این سایت فعالیت کنید باید قبل از هر کاری به علت نیاز ما به ارتباط مداوم با شما یک ای دی یاهو به ما ارائه کنید ( اگر این ای دی را ندارید حتما باید بسازید ) تا با هم در تماس باشیم
توضیحات دیگر در هنگام تماس با شما ( اگر مایل باشید )
با تشکر
مدیر سایت پادشاهان


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان میشود؟
    گل برتر فروردین 93
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 203
  • بازدید کلی : 3,521