loading...
کانون هواداران کریستیانورونالدو در ایران
حامد بازدید : 14 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

رئال مادرید در بازیهایی که کریستیانو حضور نداشته آبروداری کرده و به خصوص در لیگ بی شکست مانده است .

در حقیقت کریستیانو امسال در شش بازی لالیگایی برای رئال حضور نداشته که سه تایش به علت محرومیت بودند و سه تا به علت مصدومیت اما رئال هر شش تا را با نتایجی خوب برده است .

حامد بازدید : 14 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

ناچو برای اولین بار در هفت ماه اخیر در دو بازی پیاپی لالیگایی فیکس بود . او هفته قبل دفاع چپ بود و این هفته دفاع راست .

آخرین باری که او 180 دقیقه پیاپی بازی کرده بود در دو بازی مقابل ویارئال و ختافه بود و حالا پس از هفت ماه فرصت دوباره پیدا کرد .

حامد بازدید : 16 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

کفش های جدید رونالدو برای بازی ال کلاسیکو

مرجع خبری مای رونالدو:

کمپانی ورزشی ای که با کریستیانو رونالدو قرارداد همکاری دارد برای او کفش های بسیار ویژه ای طراحی کرده است.

 
هنوز دیدار تیم های بارسا و رئال مادرید در فینال جام حذفی اسپانیا برگزار نشده جنگ کمپانی های بزرگ برای تبلیغات در این «ال کلاسیکو» بالا گرفته است؛ اگر کمپانی «آدیداس» پیش از این «اف ۵۰ آدی زیرو» را برای مسی طراحی کرده بود که سبک ترین کفش های فوتبالی دنیا (۱۴۵ گرم) هستند این بار کمپانی «نایکی» برای کریستیانو رونالدو کفش های جدید در نظر گرفته که بسیار خاص است.
 
مدل جدیدی که کریس در فینال «کوپا دل ری» به پا خواهد کرد «مرکوریال وپور ۹» خواهد بود که از مجموعه اختصاصی CR7 زیر مجموعه انحصاری محصولات رونالدو است که صرفا جهت دیدار «ال کلاسیکو» طراحی شده است.
 
این کفش ها در شرایطی برای کریس طراحی شده که ستاره تیم رئال این روزها مصدوم است و گفته می شود تا دو هفته نمی تواند تیمش را در بازی های مختلف همراهی کند؛ نکته قابل توجه اینکه همین کمپانی پیش تر برای کریس در دیدار ال کلاسیکو در بازی برگشت لالیگا هم کفش های ویژه ای طراحی کرده بود تا بتواند در جنگ با رقیب دیرینه اش برنده شود.
 
اما ظاهر کفش هایی که رونالدو قرار است در دیدار مجدد برابر بارسلونا به پا کند هم بسیار خاص و منحصر به فرد است؛ رویه این کفش کاملا سفید است که با لوگویی مشکی طراحی شده و نام کریس رونالدو هم روی آن حک شده است. کف این کفش هم که طلایی است و برای اولین بار است که به این سبک در زمین فوتبال طراحی می شود. همین کمپانی پیش تر برای شاراپووا در رقابت های تنیس بانوان کفشی با همین سبک و سیاق طراحی کرده بود که در طراحی کف آن مقداری هم طلا به کار رفته بود.
 
اما ین کفش های خاص با توجه به نوسانات ارزی در کشور ما قیمت خاصی هم دارد؛ ۳۱۰ یورو که با حساب یورویی ۴ هزار تومان به پول ما نزدیک به یک میلیون و دویست هزار تومان قیمت دارد؛ کفش هایی که هنوز به بازار نیامده است و قرار است به زودی از آن رونمایی شود.
 117159_373
117160_812
117161_147
حامد بازدید : 16 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

رئال مادرید ۴ – ۰ آلمریا / رئال پا برجاست ، در هر سه جام

 ساعت۰۰:۱۰ بامداد یکشنبه بود.به سراغ تلویزیون رفتم و شبکه ۳ را انتخاب کردم.اواخر بازی بارسلونا و گرانادابود.نتیجه ۱-۰ به سود گرانادا.کمی تعجب کردم اما یاد مسی افتادم که درچمپیونزلیگ فقط ۱کیلومتر بیشتر از دروازه بان تیمش دویده بود.ناگهان لبخند زدم و کاملا از نتیجه بدست آمده توجیه شدم(!).
گرانادا مردانه بازی میکرد و تا آخرین لحظه حتی مهاجم تیمش نیز پرس میکرد و شاید اگر دقت بیشتری در ضربات آخر داشتند میتوانستند  فاجعه ای برای بارسا به بار بیاورند.
بعد از آن بازی نوبت به مردان آنجلوتی رسید.کهکشانی ها که از نتیجه بازی بارسا اطلاع یافته بودند و دوست نداشتند لالیگایی که زمانی کاملا در چنگشان بود را از دست بدهند ، از همان ابتدا بی رحمانه به حریف تاختند. انگار آنجلوتی به آنها گفته بود باید دمار از روزگارشان دربیاورید.دیماریا که رفته رفته به روزهای اوجش برگشته و با نبود رونالدو احساس مسئولیت بیشتری میکرد چندین شوت خوب را روانه دروازه کرد و یکی از زیباترین آن تیرک افقی دروازه حریف را به لرزه درآورد.و پس از آن نیز با دریبل ۲بازیکن و ضربه تماشایی اش گل اول رئال را زد تا استرس از تیم دور شود.برنابئو شاهد یک قتل عام تمام عیار بود.آلمریایی ها که از پذیرایی میزبانشان به شگفت آمده بودند راهی جز خیمه در نیمه خودی نداشتند.مودریچ در نبود ژابی مسئول تنظیم ریتم بازی بود که انصافا ساز رئال را خوب کوک کرده بود.ایارامندی هم باردیگر نشان داد که تنها شباهت ظاهری کافی نیست و برای تبدیل شدن به جایگزین استادش ژابی آلونسو ، زمان زیادی نیاز دارد.هرچند در انتهای بازی با پاس چیپ زیبایش که منجر به گل موراتا شد یه جورای جبران مافات کرد.کریم بنزما نیز که نبود هیگوآین سخت کوش و تمام کننده در این فصل بدجوری او را تنبل و بی خیال بارآورده توپهای زیادی را یکی پس از دیگری امضا شده تحویل تماشاگران طبقه سوم برنابئو میداد که مهمترین آن پاس پشت پای زیبای موراتا در دهانه دروازه بود که آنجلوتی با حرکت دستش نشان داد که کریم چقدر از مرحله پرت است!!!البته او هم توانست ۲ پاس گل بدهد تا شب افتضاحش قابل تحمل تر باشد.اما مشخصا اگر موراتای جوان (رائول آینده) از ابتدا در ترکیب بود شاید یکی از پرگل ترین بازی های تاریخ رئال رقم میخورد.بازیکنی که میانگین گلزنی فوق العاده ای به نسبت دقایق حضورش در تیم را دارد و از سرعت و تمام کنندگی و قد قابل قبولی برخوردار است . و اما ایسکو که بازی دیشبش مارا به فکر فرو برد که ای کاش فوتبال ۱۲ نفره بود تا ایسکو هم میتوانست در ترکیب باشد.رئال مادرید با او قدرت حفظ توپش فوق العاده بیشتر میشود و بازی روان تری را به نمایش میگذارد.
اما نباید از انسجام و یکپارچگی خط دفاعی تیم نیز چشم پوشی کرد.بازی دیشب نشان داد که رئال چه ترکیب گسترده ای دارد.واران عالی بود و ناچو به کارواخال و آربلوآ تلنگر زد.به خوبی به حملات اضافه میشد و در دفاع مطمئن عمل کرد.دیگو لوپز هم کلین شیت دیگری به نام خود ثبت کرد و دو توپگیری خوب داشت. و در نهایت جمع دوستان آکادمی جمع شد و یورنته هم دقایقی در این شب زیبای برنابئو حضور داشت و از حضور در بین ستارگان آسمان برنابئو لذت برد!

حامد بازدید : 14 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

 

کارلو آنچلوتي پس از شکست بارسلونا مقابل گرانادا معتقد است که تا پايان فصل اتفاقات عجيب زيادي رخ خواهد داد. شاگردان سرمربي ايتاليايي شب گذشته با نتيجه چهار بر صفر آلمريا را در سانتياگو برنابئو شکست دادند.

رئال با 79 امتياز بالاتر از بارسلوناي 78 امتيازي قرار گرفت و به رده دوم صعود کرد. آنچلوتي از شکست بارسلونا تعجب کرد اما اعلام کرد اتفاقات عجيب بيشتري تا پايان فصل رخ خواهد داد.

وي در اين باره اظهار داشت: بارسلونا هنوز هم مي‌تواند قهرمان لاليگا شود زيرا هنوز اتفاقات عجيب زيادي باقي مانده است. آنها تا پايان فصل خواهند جنگيد. اين روي عملکرد آنها در ديدار چهارشنبه شب (فينال کوپا‌دل‌ري) تأثيري نخواهد داشت. از شکست آنها تعجب کردم زيرا توانايي‌هاي آنها بيشتر از گرانادا است. اکنون تمام تيم‌ها براي هدفي مبارزه مي‌کنند و اين خطرناک است.

آنچلوتي ادامه داد: عملکرد خوبي را به نمايش گذاشتيم و فوتبال خوبي بازي کرديم. هدف ما پيروزي بود زيرا تا پايان فصل چيزي نمانده است. ليگ بسيار بسيار خطرناکي است زيرا همه بازي‌ها مشکل هستند. ما به اين فکر نمي‌کنيم که شرايط براي بازي فينال چگونه به نظر مي‌رسد. بازي‌هاي بسيار مهمي در پيش داريم.

حامد بازدید : 21 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی آرامی بود . مارتینز مونوئرا اما نشان داد که داوری در سطح لالیگا نیست . نیمه اولش بد نبود . سبک داوریش منحصر بفرد است و از کسی تقلید نمی کند اما دیروز اشتباهات مهمی داشت .

در دقیقه 30 ، په په داشت ضد حمله می زد و هانس مارتینز سرنگونش کرد اما آوانتاژ داد . حداقل در پایان صحنه باید کارت نشان می داد و نداد . در دقیقه 31 ، کوئنت رائو وارد محوطه جریمه شد و زونگو سرنگونش کرد . باید پنالتی می گرفت و نگرفت .

در نیمه دوم در دقیقه 62 یک صحنه جنجالی دیگر رخ داد . تورسلیری روی بیل خطا کرد . بازیکن آلمریا باید روی این صحنه اخراج می شد اما خطا هم گرفته نشد . در دقیقه 78 ، مانه وارد محوطه جریمه شد و موراتا را زد و باز هم باید پنالتی می گرفت و نگرفت .  گل موراتا البته کاملا سالم بود و در آفساید نبود .

اوریزار آزپیتارته

حامد بازدید : 15 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

رئال با این پیروزی به روند خوبش در بازیهایش مقابل آلمریا ادامه داد . رئال مادرید هفت بار میزبان این تیم در برنابئو بوده که هر هفت بار را با پیروزی پشت سر گذاشته است .

رئال از یازده بازی اخیرش در لالیگا به استثنای دو بازی با مالاگا و سویا ، در 9 بازی دیگر همیشه دو گل یا بیشتر زده که نشان از قوای هجومی تیم دارد . به همین خاطر رئال در حال حاضر بهترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد .

رئال از سویی در هیچ کدام از سه بازی اخیرش در لالیگا گلی نخورده است و توانسته که سه کلین شیت پیاپی را در لیگ ثبت کند .

حامد بازدید : 20 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

رافائل واران در مقابل آلمریا پس از سه هفته بازی کرد . آخرین حضورش در شکست به سویا بود اما دوباره فرصت پیدا کرد .

این مدافع جوان در پیزخوان با شکست مواجه شد اما در مقابل آلمریا با یک پیروزی مطمئن و یک نتیجه خوب آن نتیجه را به دست فراموشی سپرد .

حامد بازدید : 14 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)
 
 

 

 رئال مادرید پس از تحمل شکست در مقابل دورتموند و در شرایطی که چهارشنبه در فینال جام حذفی باید به مصاف بارسا برود ، امشب در انتظار یک میهمان ناخوانده بنام " آلمریا " است . پدرو سن مارتین تحلیلگر As نگاهی داشته به بازی امشب رئال و اهمیتی که این بازی برای مادرید دارد :

« آنچلوتی می خواهد با دست پر رئال را ترک کند و برای این کار سه جام را پیش رو دارد. اولین جام را می تواند چهارشنبه بدست بیاورد. آن هم با شکست بارسا در فینال جام حذفی . قبل از این فینال ، امشب بازی حساس در مقابل " آلمریا " در پیش است و مهمترین وظیفه آنچلوتی این است که خاطره شکست بد در مقابل دورتموند را از ذهن خود و بازیکنانش پاک کند ، با وجود اینکه این شکست مانع صعود رئال به نیمه نهایی چمپیونز لیگ نشد


  آلمریا اولین مانعی است که رئال برای بازیابی روحی خود قبل از فینال جام حذفی و نیز دیدار رفت با بایرن باید از سر راه خود بردارد.بدون ژابی آلونسو  و رونالدو ، اما با ایسکو در پشت سر دو مهاجم امشب رئال ؛ گرت بیل و بنزما .داشتن یک ذهنیت مناسب و روحیه ای عالی قبل از مسابقاتی که در آنها فقط پیروز شدن اهمیت دارد بسیار مهم است و رئال برای بازگشت دوباره به جاده پیروزی باید آلمریا را شکست دهد.


برای پیروز شدن در بازی امشب ، آنچلوتی باید کاری کند که شاگردانش نه شکست در مقابل دورتموند را به یاد بیاورند و نه در فکر بازی با بارسا در مستایا باشند. کارلتو برای این کار به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند گاز بالن رئال را آنقدر پر کنند که به پرواز در بیاید. سرخیو راموس به عنوان کاپیتان می تواند که چنین بازیکنی باشد !


وقتی به آمار خط دفاعی آلمریا با " 60 گل خورده " نگاه می کنیم بنظر کار مادرید و مهاجمانش ساده می آید. اما وقتی یادمان می آید که چگونه رئال با دست کم گرفتن دورتموند ؛ در " زیگنال ایدونا پارک "  تا مرز نابودی رفت و وقتی بخاطر می آوریم که چگونه به پشتوانه زدن سه گل در بازی رفت ، کار صعودش را تمام شده می دانست و تا آستانه حذف شدن پیش رفت ، متوجه می شویم که ساده گرفتن آلمریا که چیزی برای از دست دادن ندارد ، می تواند چه تبعاتی را به همراه داشته باشد. خطایی که آنچلوتی باید همین حالا و قبل از شروع بازی جلوی وقوعش را بگیرد تا لالیگا بیشتر از این دور نشود.


 آلمریا قبل از شروع بازی ، شاید هیچ شانسی برای پیروز شدن نداشته باشد اما همین مساله می تواند بزرگترین مانع رئال برای پیروزی تلقی شود . در بازی امروز دشمن رئال ؛ نه آلمریا که خود رئال مادرید است . کلید پیروزی رئال در بازی امشب در ذهنیت بازیکنان نهفته شده و بخصوص راموس ، ایسکو ، بیل و بنزما نقش مهمی در باز کردن قفل سنگین آلمریا خواهند داشت. اگر امروز روز آنها باشد مادرید به آسانی راه خود را پیدا خواهد کرد. پیروزی بر آلمریا حیاتی است ، مخصوصا که سه روز بعد بدون رونالدو باید یک ال کلاسیکو را برگزار کنی ! »


پدرو سن مارتین : As

ترجمه : رضا سیف

حامد بازدید : 15 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

پیکه می خواهد هر طور که شده در فینال کوپا حضور یابد . در حقیقت حتی اگر شده با مصدومیت ، او می خحواهد بازی کند .

به گفته مطبوعات کاتالونیا ، او به حدی برای این بازی هیجان دارد که می خواهد با مصدومیت بازی کند . با توجه به مصدومیت بارترا و پویول ، در حال حاضر ماسکرانو تنها بازیکنی است که در بارسا در کنار بوسکتز می تواند دفاع وسط باشد .

حامد بازدید : 9 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

امشب آلمریایی ها در برنابئو تیمشان را تنها نمی گذارند . به واقع 500 هوادار این تیم امشب در استادیوم رئال حضور می یابند .

آنها خود را از آندلوس به مادرید رسانده اند تا از تیمشان در مسیر بقا حمایت کنند .

حامد بازدید : 16 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

الکلاسیکوی چهارشنبه حداقل در 160 کشور جهان به طور زنده پخش خواهد شد .

به واقع به طور رسمی قرار است که این بازی در بیش از 160 کشور جهان برگزار شود و همه قاره ها از لذت تماشای این بازی بهره مند شوند .

حامد بازدید : 15 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (1)
 
 

 ردپای " کریم بنزما " ستاره مسلمان فرانسوی در رئال ، آنقدر پررنگ است که برای همیشه در تاریخ این باشگاه پرافتخار ماندگار باشد. در تاریخ رئال مادرید تا به امروز بازیکنانی با 36 ملیت مختلف ، افتخار بازی کردن داشته اند. کریم بنزما پس از " زیدان " و " ریموند کوپا " شاید مشهورترین بازیکن فرانسوی تاریخ رئال مادرید باشد. او امروز پس از بازی با آلمریا به یک رکورد شخصی جدید دست پیدا می کند.



« کریم در حال حاضر از لحاظ تعداد بازی برای رئال با زین الدین زیدان برابر است .هر دو بیشترین تعداد بازی را در بین " بازیکنان فرانسوی " برای رئال انجام داده اند. زیدان 227 بازی را برای رئال انجام داده بود و بنزما در بازی با سوسیه داد با این رکورد برابری کرد. او اگر امشب در مقابل آلمریا به میدان برود این رکورد را مال خود خواهد کرد. همچنین در بین بازیکنان فرانسوی تاریخ رئال ؛ زیدان و ریموند کوپا سابقه بردن توپ طلای اروپا را دارند »



اما کریم یک هدف وِیژه دیگر را نیر در رئال دنبال می کند و آن هم فتح لیگ قهرمانان است.

« 4 هموطن دیگر او سابقه قهرمانی در این جام با رئال را دارند. ریموند کوپا سه بار (1957-1958-1959) - کارمبئو دوبار (1998-2000) - آنلکا یک بار (2000) و زیدان هم یک بار (2002) . کریم با 23 گل در 42 مسابقه ششمین گلزن تاریخ رئال در لیگ قهرمانان است. آرزوی کریم بالابردن این جام در لیسبون است تا به مانند 4 هموطن دیگر خود در رئال مادرید جاودانه شود»


بنزما که در این فصل ، 17 گل در لالیگا و 4 گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است ، پس از خروج هیگواین از رئال تبدیل به مهره اصلی خط حمله مادرید در کنار رونالدو شد. فصل جاری بدون شک بهترین فصل کریم در مادرید به حساب می آید و باید صبر کنیم و ببینیم چه پایانی در انتظار این فرانسوی گلزن خواهد بود.

منبع :  آ اس

حامد بازدید : 18 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

چه کسی می ترسد ؟ من در قرعه کشی در رادیو کادنا سر بودم و فیگو نام بایرن را بیرون آورد ، این سوال را از همکاران پرسیدم . می دانم که باواریایی ها شبهای زیادی از ما را تلخ کردند . همین چند وقت پیش آخرینش بود (داشت آن پنالتی های وحشتناک در برنابئو را یادم می رفت !) اما حالا مربیشان گواردیولاست و به همین خاطر بخشی از هویت جاودانه بایرن از دست رفته است . بکن باوئر راست می گفت . بایرن حالا  عوض شده و مثل گروهی از کشیش ها می ماند که با هم روزه سکوت گرفته اند . بایرن هاینکس ، مستقیم تر بازی می کرد ، بهتر به توپ جهت می داد و آلمانی تر بود … این تلقیق تیکین تاکان سرعتش کاسته شده است و به همین خاطر رئال مادرید آنجلوتی با حرکات انفجاری خود از جناحین می تواند حریف را ویران کند .

بازی برگشت در مونیخ چندان هم بد نیست . یادم است که آنلکا در آن جا گل رسیدن به فینال 2000 را زد . رئال در آن بازی هم تیمی با شانس کمتر دانسته می شد اما به فینال مقابل والنسیا رسید . بایرن شاید در یک سراب جادویی زندگی کند . خوشم می آید که شانس آنها را بیشتر می دانند . رئال مادرید هم می داند که امسال باید مرض ضد آلمانی از بین برود … ما کابوس بوندسلیگا هستیم . این یک حقیقت است : شالکه ، بورسیا و حالا … بایرن . چرا که نه ؟

توماس رونکرو

حامد بازدید : 17 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)
 
 
این روزها خبرهای ضد و نقیض زیادی در مورد مصدومیت " کریستیانو رونالدو " به گوش می رسد. دو روز پیش از سوی رسانه های مادریدی این خبر به بیرون درز کرد که رونالدو مصدومیتش جدی است و حتی بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را هم از دست خواهد داد .

ساعاتی بعد نیز باشگاه رئال مادرید در موضعی رسمی این مصدومیت را تایید کرد. دیروز آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با " آلمریا " عنوان داشت که رونالدو احتمالا  به بازی با بایرن خواهد رسید. حال از باشگاه بارسلونا خبر می رسد که آنها متقاعد شده اند که رئال در حال فریب افکار عمومی و در راس انها بارسلونا است.

به اعتقاد آنها فینال جام حذفی آنقدر برای مادریدی ها اهمیت دارد که رونالدو را به آن بازی برسانند. مشابه کاری که خود بارسلونا سال گذشته در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال گذشته انجام داد. در اردوی بارسلونا به این نکته تاکید می شود که در فینال ، رونالدو حداقل یک نیمه بازی خواهد کرد. این در حالی است که به گفته مسئولان رئال ، هدف گذاری اصلی مادریدی ها آماده کردن رونالدو برای حضوری کامل در مقابل بایرن خواهد بود.

منبع : موندو دپورتیوو


حامد بازدید : 18 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

رافا واران با این روند در مورد ماندنش در رئال مطمئن نیست . در حقیقت او می خواهد در پایان فصل با آنجلوتی دیدار کند .

واران پس از مصدومیتش به ندرت فرصت بازی پیدا کرده است . زوج په په – راموس هر چند که مطمئن بودند اما در بازیهای بزرگ مثل بارسلونا و دورتموند اشتباهات چشمگیری داشتند .

مصدومیت زانو باعث شد که واران از ترکیب دور بماند اما اشتباهاتی مثل اخراج راموس مقابل بارسا یا پاس گل په په به رویس در وستفالن هم باعث حضور وی در ترکیب نشد .

حامد بازدید : 19 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)
رونالدو فینال جام حذفی و دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد

رت –  برای طرفداران رئال مادرید که از شب گذشته بخاطر حذف بارسلونا در آسمان ها سیر می کردند ، خبر از این بدتر نمیشد. کریستیانو رونالدو بدلیل مصدومیت زانوی چپ به احتمال فراوان ۱۵ روز دیگر باید استراحت کند. بر اساس شنیده های موثق از تیم پزشکی رئال مادرید ،  احتمال پاره شدن تاندون زانوی چپ این ستاره پرتغالی بسیار بالا است و در این صورت کریس دو هفته آینده را هم بدور از ترکیب رئال خواهد ماند. در صورت محقق شدن نظر پزشکان ، این بازیکن دیدار فینال جام حذفی و همچنین دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونز لیگ را از دست خواهد داد. تا بدین لحظه باشگاه رئال موضع رسمی در قبال این خبر نشان نداده است. تیم پزشکی رئال امروز پنج شنبه پس از آخرین بررسی ها نتیجه را به اطلاع رسانه ها خواهد رساند.

حامد بازدید : 25 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

کلیپ:”تمام گل های هد رونالدو از ۲۰۰۱″

سلام

این کلیپ همه ی گل هایی ک رونالدو با سر زده رو نشون میده..کلیپ قشنگیه از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴ رو جمع کردن

اسم کامل:

Cristiano Ronaldo all 52 Header Goals In His Career 2001 2014 ● HD

با دوتا کیفیت قابل دانلود هست یکی HD یکی ۴۸۰p(کیفیت خوب)

کلیپ ۱۰:۱۱مدت زمانشه

 

DOWNLOAD 480p►۸۳MB  

 

DOWNLOAD HD► ۱۸۱MB

حامد بازدید : 17 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

پیشبینی بازی ال کلاسیکو به همراه جایزه

درود به کاربرای گل

میخوایم یه نظرسنجی برا ال کلاسیکو بذاریم(بازی چهارشنبه)

به نظر شما نتیجه بازی چند چند میشه؟

مثال:
۳-۰ به نفع رئال

یا اگه فکر می کنید پناتی میره بگید مثلا برد رئال در پنالتی

پیش بینی خودتون رو به همراه نام و نام خانوادگی و نوع خط خودتون(ایرانسل یا همراه اول) به شماره ۰۹۳۹۸035655 بفرستید

به سه نفر از کسایی جواب درست رو داده باشن به قید قرعه کارت شارژ ۱۰۰۰ تومانی اهدا خواهد شد.

حامد بازدید : 15 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

 

مراسم قرعه کشی بصورت خلاصه

 

 

کیفیت: HD 720p

زمان: ۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: ۸۱ مگابایت

شبکه: EURO SPORT HD


لینک مستقیم(۷ روز فعال)غیرمستقیم

 


 

مراسم قرعه کشی بصورت کامل به همراه کلیپ های اختصاصی یوفا

 

 

کیفیت: ۵۷۶p

زمان: ۳۲ دقیقه و ۴۳ ثانیه

حجم: ۱۷۵ مگابایت

شبکه: EURO SPORT

 

لینک مستقیم(۷ روز فعال)غیرمستقیم

حامد بازدید : 18 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

قهرمانی فولاد به همه عزیزان تبریک

تیم فولاد خوزستان برای دومین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شاگردان حسین فرکی موفق شدند با یک گل تیم گسترش فولاد را در تبریز شکست دهند و با ۵۷ امتیاز قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۹۲-۹۳ شوند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و گسترش در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۹ آغاز شد که تیم خوزستانی از همان ابتدا فشار زیادی را بر روی دروازه گسترش وارد کرد. در دقیقه ششم این دیدار حمله بازیکنان فولاد به سمت دروازه گسترش کام ماند. فولاد در دقایق ابتدایی حملات زیادی را به سمت دروازه گسترش ترتیب داد و بازیکنان گسترش پس از این حملات با حفظ توپ در میانه زمین سعی در آرام کردن بازی ‌داشتند.

در دقیقه هشتم عابدینی یک موقعیت مناسب را برای تیم گسترش از دست داد.

دقیقه ۱۲ این دیدار یک موقعیت دیگر برای بازیکان فولاد بدست آمد که محسن فروزان توپ رادر اختیار گرفت.

دقیقه ۱۵ این دیدار بازیکنان گسترش حمله‌ای را به سمت دروازه فولاد ترتیب دادند که در نهایت بازیکنان این تیم با ضربه‌ای آهسته توپ را در اختیار سوشا مکانی قرار دادند.

دقیقه ۱۸ ارسال خطرناک محسن شریفات به روی محوطه جریمه گسترش با ضربه سر بازیکنان این تیم دفع شد.

در دقیقه ۱۹ این دیدار ضربه سروش رفیعی با اختلاف از کنار دروازه گسترش بیرون رفت.

پس از گذشت ۲۰ دقیقه از این دیدار و در حالی که انتظار می‌رفت فولاد برای کسب پیروزی فشار بیشتری را به روی دروازه گسترش بیاورد، اما از حملات فولاد کاسته شد و بازی متعادلی در دقایق ۲۰ تا ۳۰ دنبال شد.

در حالی که تا دقیقه ۳۰ این دیدار بدون گل دنبال می‌شد، در دیگر دیدارهای هم‌زمان تراکتورسازی در دقیقه ۳۱ گلی را وارد دروازه استقلال کرد و پرسپولیس هم دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی اولین گل را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

مهرداد جماعتی بازیکن تیم فولاد در دقیقه ۳۷ با ضربه‌ای سهمگین دروازه محسن فروزان را باز کرد تا فولاد صدرنشین لیگ برتر باشد.

دیدار تیم‌های فولاد و گسترش در دقایق پایانی نیمه نخست به آرامی و بدون رخ دادن موقعیت بخصوصی برای دو تیم دنبال شد.

نیمه نخست این دیدار با صدر نشینی فولاد با ۵۷ امتیاز به پایان رسید.

نیمه دوم

در دقایق ابتدایی نیمه دوم این دیدار فولاد بیشتر سعی در اداره بازی داشت و کم‌تر میل به حمله پیدا کرد.

به جز تک حمله فولاد به سمت دروازه فولاد اتفاق خاصی در ابتدای نیمه دوم رخ نداد.

دقیقه ۶۴ این دیدار با خطای بازیکنان فولاد یک ضربه ایستگاهی برای بازیکنان فولاد بدست آمد و در نهایت مهرداد بایرامی ضربه‌ای را به دروازه سوشا مکانی شلیک کرد که این توپ با اختلاف از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

در ادامه بازی تعلل سوشا مکانی برای آغار بازی با اعتراض بازیکنان فولاد موجه شد.

با آنکه بازیکنان فولاد با تک گل مهرداد جماعتی پیش بودند اما باز هم میل به حمله و زدن گل‌های بیشتر در این تیم دیده می‌شد.

در دیگر دیدار هم زمان بازیکنان تراکتورسازی از روی نقطه پنالتی گل سوم را وارد دروازه آبی‌پوشان پایتخت کردند.

فریادهای معدود تماشاگران فولاد که با فریادهای “خوزستان … برزیلته” این تیم را تشویق می‌کردند از جمله حاشیه‌های جالب توجه این دیدار بود.

شاگردان فرکی در دقایق پایانی سعی در اداره بازی‌ داشتند و چندان دست به ریسک برای حمله نزدند. در دقایق پایانی بازی ایمان موسوی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا گسترش ده نفره شود.

این دیدار در پایان با پیروزی یک بر صفر به نفع فولاد به پایان رسید تا فولادی‌ها پس از هشت سال دوباره قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شوند.

مهرداد جماعتی زننده تک گل این دیدار به عنوان برترین بازیکن فنی و سامان نریمان جهان بازیکن گسترش به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند.

حامد بازدید : 18 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از ظهر امروز (جمعه) در نیون سوئیس برگزار شد که در نهایت رئال مادرید به بایرن مونیخ خورد و چلسی حریف اتلتیکو مادرید شد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در واکنش به قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا گفت:

بازی نیمه نهایی برابر بایرن مونیخ بسیار دشوار است اما از طرفی رویارویی با رئال مادرید هم برای هیچ تیمی آسان نخواهد بود.

رئال مادرید و بایرن مونیخ پیش از این در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012 رودرروی

حامد بازدید : 16 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (1)

رئال مادرید آنجلوتی در مسیر صد گله شدن در لالیگا قرار دارد . در حقیقت در فاصله شش هفته به پایان تورنمنت ، رئال 90 گل زده و ده گل تا صد تایی شدن فاصله دارد .

رئال با توجه به میانگین فعلیش که 2.8 گل در هر بازی لالیگاست ، می تواند فصل را با 110 گل تمام کند . رئال به استثنای پارسال ، در چهار سال اخیر همیشه از مرز صد گل لالیگایی گذشته است .

حامد بازدید : 19 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

در نظرسنجی مارکا ، رئال مادرید بخت اصلی ق هرمانی در اروپاست . در حقیقت 42 درصد رای را به رئال دادند .

بایرن گواردیولا از 74 هزار شرکت کننده 31 درصد آرا را کسب کرد . اتلتیکو با 23 درصد سوم شد و چلسی در رده چهارم قرار گرفت .

حامد بازدید : 18 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

مودریچ در این فصل یکی از بنیان های رئال مادرید بود و دقایق بازی کردنش هم به خوبی این قضیه را ثابت می کنند .

در حقیقت این هافبک در این فصل 3281 دقیقه  برای رئال بازی کرده است . این در حالیست که کل دقایق پارسالش 3202 دقیقه بودند .

حامد بازدید : 18 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 

مراسم قرعه‌کشي مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، ظهر امروز (جمعه) در مقر يوفا در شهر نيون سوئيس برگزار شد که در آن مشخص شد تيم بايرن مونيخ، قهرمان فصل گذشته اين رقابت‌ها براي دفاع از اين عنوان بايد به مصاف رئال مادريد اسپانيا برود.

 در ديگر ديدار اين مرحله چلسي انگليس و اتلتيکومادريد اسپانيا با هم روبه‌رو خواهند شد.

تاريخ برنامه اين بازي‌ها به شرح زير است:

دور رفت:

2 ارديبهشت، ساعت 23:15 به وقت تهران

رئال مادريد – بايرن مونيخ

اتلتيکومادريد - چلسي

دور برگشت:

9 ارديبهشت، ساعت 23:15 به وقت تهران

بايرن مونيخ – رئال مادريد

چلسي – اتلتيکومادريد

فينال اين دوره از رقابت‌ها 3 خرداد در ليسبون پرتغال برگزار مي‌شود.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
باسلام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان میشود؟
    گل برتر فروردین 93
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 186
  • بازدید کلی : 3,504