loading...
کانون هواداران کریستیانورونالدو در ایران
حامد بازدید : 14 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 

کارلو آنچلوتی به فکر جایگزینی برای رونالدو در فینال کوپا دل ری روز چهارشنبه مقابل بارسلونا خواهد بود و اولین بازیکنی که برای جایگزینی ستاره ی بی بدیل پرتغالی به ذهن او می‌رسد، کسی نخواهد بود جز ایسکو. بازیکن مالاگایی در شرایط خوبی قرار دارد و چند بازی اخیر نمایش‌های خوبی داشته است.در دیدار رفت مقابل بروسیا دورتموند در یک چهارم لیگ قهرمانان گلزنی کرد و در بازی برگشت، باعث شد تا رئال مادرید کنترل بازی را در دست بگیرد.در شرایط فعلی، ایسکو بهترین جایگزین برای رونالدو خواهد بود. در ترکیب الماسی، ایسکو به جای رونالدو در کنار بنزما و بیل خواهد بود و بدون شک، آنچلوتی از دی‌ماریا در خط هافبک تیمش استفاده می‌کند. در آلمان، دی‌ماریا به عنوان بال بازی کرد ولی ال فیدئو، اصلا نمایش خوبی در ان بازی نداشت و بازی کردنش در کنار آلونسو و مودریچ، فشار بیشتری روی حریف وارد می‌کند. گزینه ی دیگر برای آنچلوتی، سیستمی است که او روز سه‌شنبه مقابل دورتموند پیاده کرد ولی با نمایش ضعیف ایارامندی در نیمه ی اول، بعید است که این بازیکن اسپانیایی در ترکیب قرار بگیرد. همچنین حضور کاسمیرو با وجود نمایش خوبش مقابل دورتموند، در ترکیب اولیه تیم بعید به نظر می‌رسد. به تازگی، کوئنترائو و مارسلو برای جایگاه خود می‌جنگند ولی نام 9 نفر دیگر از حالا مشخص است: کاسیاس، کارواخال، په‌په، راموس، ژابی آلونسو، مودریچ، دی‌ماریا، بنزما و بیل. هوگو سرزو مارکا

حامد بازدید : 15 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

متس هوملس ، دفاع وسط دورتموند گفت که تیمش مثل بازی دور رفت مقابل رئال ، به خصوص نیمه اولش باید بهتر بازی کند .

این مدافع خاطرنشان کرد :” چیزی برای از دست دادن نداریم و این باعث می شود که راحت تر بازی کنیم  ” و در مورد بازگشت لواندوفسکی گفت :” کل دنیا می داند که رومبرتو یکی از سه مهاجم برتر دنیاست . “

کهل نیز که امروز غایب است ، افزود :” باید یک گل زودهنگام بزنیم تا بتوانیم سرخوش شویم . “

حامد بازدید : 18 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

رابرت لواندوفسکی ، مهاجم لهستانی دورتموند در مورد خاطره اش زدن چهار گل در بازیهای سال گذشته به رئال گفت :” خاطرات زیادی دارم . البته باید بگویم که ناراحت شدم که بازی رفت را از ادست دادم . حالا شانس های زیادی وجود ندارد و نمی شود امسال را با سال گذشته قیاس کرد . فکر نمی کنم که بتوانم دوباره چهار گل بزنم اما اگر بشود ، خیلی زیبا می شود . باید با تمام قوا حرکت کنیم . “

وی در مورد بازی رفت گفت :” در خانه دیدم و حس خوبی نداشت . استرس زیادی داشتم . نمی شد که روی مبل بنشینم و این بازی را تماشا کنم . امیدوارم آخرین باری باشد که چنین بازی را به علت مصدومیت از دست می دهم . بازی آسانی نخواهد بود . بازی رفت هم آسان نبود اما باید همه قوایمان را بگذاریم . “

لواندوفسکی در مورد تفاوت این دورتموند با تیم پارسال هم گفت :” ما تیم تفاوتی شدیم . نمی شود مقایسه کرد . با پارسال فرق داریم . رئال در شرایط خوبی است اما ما هم بازیکنان خوبی داریم . درست است که مصدومان زیادی داریم اما باید منسجم باشیم . “

مهاجم دورتموند در مورد مکالمه اش با پرز در سال گذشته پس از بازی رفت ، می گوید :” بله در برنابئو با هم صحبت کردیم اما یک صحبت کوتاه بود . فقط همین را می توانم بگویم . “

وی گفت که تیمش باید ” بدون ترس ” مقابل رئلا بازی کند و افزود :” باید بدون ترس بازی کنیم و از فرصتی که داریم ، استفاده کنیم . “

حامد بازدید : 17 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بیل ،  همان طور که در اسپانیا و کاردیف صدایش می زدیم ، دنیا را با گلهای بی نظیرش مقابل رایو (استارت 68 متری برای غلبه بر روبن) و سوسیه داد مقهور خود کرد . در آنوئتا نبوغ خود را نشان داد . توپ دروازه بان را قطع کرد و با شوتی 35 متری دروازه را گشود . کمتر کسی چنین دقتی را در شوتهایش از چنین فواصلی دارد . عالی بود که به کنج زد و براوو هر چه کرد ، نتوانست برسد . بیل از مشکلات دور شده و درهای ابدیت را به روی خود گشوده است …

در دورتموند باید به اروپا هم نشان بدهد که چه شخصیتی دارد . در 36 بازی در رئال 18 گل رسمی زده که پنج تایش در چمپیونزلیگ بودند : دو تا به شالکه و به گالاتاسرای ، یووه و بورسیا هر کدام یکی . از این گلها 15 تایش با پای چپ جادویی او بودند ، دو تا با پای راست و یکی با ضربه سر . سه تا با  کاشته بودند . 9 تا در نیمه اول و 9 تا در نیمه دوم که نشان می دهد از نظر بدنی هم رشد کرده است . از سویی پس از دی ماریا با 15 پاس گل ، دومین بازیکن برتر تیم از این حیث است . آارش خارق العاده هستند و حالا می شود در غیاب کریستیانو به او اعتماد کرد ، گرت نوبت توست .

حامد بازدید : 19 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)
 
 

رئال مادرید امشب در حالی بازی برگشت خود در مقابل دورتموند را برگزار می کند که در بازی رفت با نتیجه 3-0 حریف خود را شکست داده است. دورتموندی ها از امیدواری به جبران این نتیجه و صعود به نیمه نهایی صحبت می کنند اما روزنامه " آ اس " نگاهی داشته به تاریخچه مسابقات اروپایی و احتمال بازگشت دورتموند و جبران نتیجه 3-0 و این احتمال را از دریچه آمار بررسی کرده است !



« از زمانیکه قانون گل زده در خانه حریف در هنگام مساوی شدن بازی های رفت و برگشت در فوتبال نهادینه شد ، 424 بازی در مراحل حذفی تمام جامهای اروپایی ، دیدار رفتشان با سه گل اختلاف به سود میزبان تمام شده است. آمار نشان می دهد که تنها در 24 مورد ( 5.67 درصد ) تیم بازنده موفق به جبران این نتیجه در خانه خود و در دیدار برگشت شده است. و از این 24 مورد نیز 9 بازی به ضربات پنالتی کشیده شده و جالبتر اینکه در هر 9 بازی هم تیم میزبان برنده بازی در ضیافت پنالتی ها بوده است. از طرفی در تاریخ باشگاه رئال مادرید سابقه نداشته است که این تیم بازی رفت را با سه گل اختلاف برده باشد ولی در بازی برگشت با شکست از حریف از دور رقابت ها کنار رفته باشد »

« تنها باشگاه اسپانیایی که برتری 3-0 دیدار رفت را از دست داده است اسپانیول نام دارد .این تیم در فصل 1987-1988 در فینال جام یوفا برد 3-0 دیدار رفت را در برابر لورکوزن با شکست 3-0 در دیدار برگشت از دست داد و در ضربات پنالتی نیز لورکوزن قهرمان جام یوفا شد »

« اما رئال مادرید در 39 مسابقه خود در تمام مراحل حذفی اروپایی که شامل : 22 بازی در لیگ قهرمانان ؛ 12 بازی در سوپرجام اروپا ، دو بازی در جام برندگان جام و 3 بازی در جام یوفا می شود ، دیدار رفت را با 3 گل اختلاف به سود خود خاتمه داده است که در هیچ یک از این دیدارها تیم بازنده موفق به حذف رئال در بازی برگشت نشده است. تنها این میلان بوده که در سال 1968 به حذف رئال نزدیک شد ولی موفق به انجام این کار نشد. میلان بازی رفت را در برنابئو 4-1 واگذار کرده بود و در سن سیرو با وجود زدن دو گل در نیمه اول بازی موفق به زدن گل سوم و صعود به مرحله بعد نشد »

با این تفاسیر و به شهادت آمار احتمال اینکه امشب دورتموند بتواند رئال را از رسیدن به نیمه نهایی باز دارد چیزی نزدیک به صفر است.

hamed بازدید : 18 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)
به نام خدا

با تشکر از این که این سایت را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده اید.
به منظور حفظ قانون سایت و مشخص كردن اهداف و همچنين راحتی کاربران اين قوانين را وضع كرده ايم که کاربران می بایست طبق آن عمل کنند . در غیر این صورت مسئولین سایت این حق را دارند که موضوعات ، مقالات ، اخبار و تمامی توضیحات و در برخی مواقع اكانت آن کاربر را از سایت حذف نمایند. این قوانین به صورت کامل در زیر شرح داده شده است :

1- قوانین کلی فعالیت در کریستیانو رونالدو  فنز :
1-1. طرح هرگونه مطالب و نظرات توهین آمیز به مبانی قانونی و یا اعتقادی، چه به طور مستقیم و یا غیر مستقیم و کنایه آمیز، و همچنین قرار دادن عکس ها و یا لینک های نامناسب در انجمن، هیچ گونه جای بخشش و گذشتی را باقی نخواهد گذاشت. همچنین هرگونه بحث و جدل در زمینه های سیاسی و اعتقادی ممنوع می باشد .

1-2. سیستم مدیریتی سایت به صورت تقسیم کار بین گروه های مختلف و اعطای اختیارات کافی و درخواست اجرای بهینه وظایف توسط این گروه هاست.

1-3. فعالیت این گروه ها به طور کامل از یکدیگر مستقل بوده و هریک دارای یک مدیر مخصوص به خود می باشد. در نهایت هم نظارت نهایی بر نحوه فعالیت گروه ها و مدیران آنها بر عهده مدیر سایت است.بدیهی است مسئولیت کامل انجمن بر عهده مدیران انجمن می باشد و تمامی کاربران محترم موظف هستند همکاری های لازم را با مدیران به عمل آورند.

1-4. شرح وظایف و اختیارات هریک از این گروه ها در زمان مقتضی در تاپیکی جداگانه در همین انجمن اعلام خواهد شد.

1-5. لطفا به صورت مداوم به انجمن اطلاعیه ها و اعلامیه ها مراجعه کنید چرا که ممکن است اطلاعیه مهمی برای کاربران در این قسمت قرار گیرد و یا تغییراتی در قوانین انجمن صورت گیرد.

1-6. با خواندن این قوانین شما مسئولیت رفتار و ارسالهای خود را در سایت به عهده خواهید گرفت. در صورتی که به قوانین ذکر شده عمل نکنید به صلاح دید مدیران انجمن عضویت شما در سایت لغو خواهد شد. اجرای این قوانین به خواست بسیاری از افراد و به خصوص به لحاظ راحتی تمامی کاربران ملزوم می باشد.

1-7. ساختن چند نام کاربری جرم محسوب می شود و در صورت مشاهده، با کاربران خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

1.8. قرار دادن لینک انجمن, سایت یا تاپیکهای ایرانی زبان مربوط به من سیتی در سایت ممنوع است.

تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در انجمنهای گفتگوی این سایت، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولین فرصت حذف و دسترسی وی به انجمن ها قطع خواهد شد.

2- قوانین ارسال تاپیک و پست
2-1. کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پست در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اشتراک آن كاربر در اولین فرصت حذف و دسترسی وی به انجمن ها قطع خواهد شد.

2-2. در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به كاربران دیگر و مدیران و مسئولان سایت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسی وی به انجمن ها قطع خواهد شد.

2-3. هرگونه توهین، کلمات اهانت بار و تحقیر آمیز به اشخاص حقیقی و حقوقی چه به طور مستقیم و چه به طور غیر مستقیم در انجمن های سایت ممنوع می باشد. مراتب توسط مدیران انجمن قابل پیگیری است .

2-4. مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و پستها و ... كه از طریق سایت رد و بدل می شوند بر عهده كاربر فرستنده می باشد و سایت در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن آنها ندارد.

2-5. نوشتن فينگليشی ( فارسی با حروف انگليسی ) در تمامی انجمن ها ممنوع بوده و در بار اول اخطار به کاربر داده خواهد شد و در صورتی که دليل کاربر موجه نباشد، پست مربوطه پاک خواهد شد.
2-6. هرگونه بحثی که موجب انحراف تاپیک ها از مسیر اصلی خود بشود که به نوعی برخلاف قوانین انجمن باشد در صورت تشخیص مدیران، در صورت لزوم تاپیک و یا بحث های اضافه حذف خواهد شد. بنابراین کاربران موظف هستند از تاپیک های ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگیری کنند. در صورتی که کاربری باعث انحراف تاپیک های ارسالی شما شد میتوانید لینک تاپیک را برای مدیر انجمن ارسال نمائید تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود .
2-7. از دادن پست تشکر و امثال آن و ارسال تنها یک یا چند شکلک بدون متن خاص به جهت نظم و یکپارچگی انجمن جدا خودداری فرمایید در صورت مشاهده بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.

2-8. از دادن پستهای یک کلمه ای مانند موافقم ، مخالفم ، بله و خیر خودداری نمایید در صورت مشاهده بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. (برای تشکر فقط از کلید تشکر در پائین هر پست استفاده نمائید.)

2-9. ارسال تعداد پست زیاد بدون محتوای خاص در محدوده زمانی کم حتی در چند تاپیک مختلف ممنوع است. دو دفعه به کاربر تذکر داده می شود و دفعه سوم تمامی پست ها پاک خواهد شد.

2-10. در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید ، حتماً منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام وی را ذکر نمایید و حتما قانون کپی رايت را رعايت فرمایید.

2-11. کپی هرگونه فایل یا مطلبی از دیگر سایت های فارسی زبان مراجع خبری رئال مادرید،ورزش3،و...، حتی با ذکر منبع ممنوع است.



3- قوانین امضا و آواتار
3-1. قرار دادن تصاویر و متون غیر اخلاقی در امضا و آواتار ممنوع میباشد

3-2. از قرار دادن id ، شماره تماس و ... در امضا جدا خودداری فرمائید

3-3. از قرار دادن تصویر با حجم زیاد در امضا جدا خودداری فرمائید

3-4. از قرار دادن تبلیغات سایت های دیگر در امضا خودداری فرمائید.


4- قوانین پیام خصوصی
4-1. ارسال پیام های تبلیغاتی ، جذب مدیر و پیام هایی از این قبیل ممنوع می باشد و کاربر مورد نظر اخراج خواهد شد

4-2. مزاحمت و توهین در انجمن ممنوع می باشد و در صورت گزارش با کاربر خاطی برخورد خواهد شد .

حامد بازدید : 10 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

امشب همه نگاه ها به کریستیانو خواهد بود . حضورش در ترکیب مشخص نیست . اولین تشخیص ها  نشان می دهند که آماده بوده است اما پس از تمرینات کششی ، مصدومیتش تشدید شده است .

کریستیانو احساس درد کرد و به علت احتیاط تمرین را ترک کرد . فقط 20 دقیقه داشته است . این ستاره امشب فیکس نیست اما ممکن است که در صورت به مشکل خوردن تیم ، در نیمه دوم بازی کند .

بازیکن پرتغالی در بخش اول تمرین بدونم مشکل تمرین داشت . یک استارت زد اما می خواست دومی را بزند ، به مشکل خورد . این ستاره گفت که احساس درد می کند . او جدی و ناراحت به نظر می رسید و مشخص نبود که چه هدفی دارد .

شاید اگر شرایط ریسکی تر بود ، کریستیانو امشب بازی می کرد اما فینال کوپا در پیش است . کریستیانو بدین ترتیب شاید امشب بازی نکند و نتواند با رکورد 14 گلش برابری کند .

حامد بازدید : 19 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

حتی تعطیلات هم برای گرت بیل درآمد زاست . در حقیقت بازیکن ولزی قرار است که در تابستان سه میلیون یورو از سفرهای تبلیغاتی به آسیا کسب کند .

به واقع در زمان حضور دیگر ستارگان جهان در تابستان ، گرت در آسیا درآمدزایی می کند . بیل باید یک هفغته در اندوزی باشد و یک هفته در سنگاپور تا  در مراسم های تبلیغاتی مختلف شرکت کند . این مراسم ها را شرکتی به نام دوا کلینسی طراحی کرده است .

حامد بازدید : 17 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (1)

 کریستیانو رونالدو به احتمال فراروان مقابل دورتموند بازی نمی کند . او در دقیقه ۲۰ تمرین رئال در وستفالن ، از زمین خارج شد .

کریستیانو در بخش گرم کردن حضور یافت اما وقتی که تمرینات کششی آغاز شد ، احساس درد کرد و زمین را به همراه فیزیوتراپ ترک کرد .

آنجلوتنی شانس بالایی برای حضورش مقابل دورتموند قائل شده بود اما به نظر می رسد که مصدومیت پای چپش امان این بازیکن را ربوده باشد .

حامد بازدید : 16 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (2)

در میان انتقام هایی که رئال به دنبال دورتموند است ، یکی مشهود تر است : په په که یک سال پیش مقابل دورتموند یکی از بدترین شب هایش را از زمان پیوستنش به رئال داشت .

لواندوفسکی در دور رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ 4 گل زد . په په در آن بازی به شدت ضعی عمل کرد و روی دو ا از چهار گل مقصر بود . په په روی شوتهای لوا روی گلهای اول و سومش نمی توانست کاری داشته باشد اما بارها در مقابل این مهاجم جا ماند .

تقریبا یک سال از آن بازی می گذرد و شرایط په په خیلی عوض کرده است . دیگر خبری از جنجال هایش با مورینیو نیست . او کاملا به ثبات رسیده و یک مدافع وسط مستحکم است . در کنارش خوب گل می زند . حالا در بهترین سطحش آماده است تا روی لواندوفسکی را کم کند .

حامد بازدید : 15 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بسیاری از نیمکت نشینی کوئنت رائو در زمین سوسیه داد تعجب کردند اما حقیقت این بود که این بازیکن دچار مصدومیت بود که البته مشکلی برای بازی با دورتموند ندارد .

در واقع مصدومیت وی باعث شد که ناچو در سمت چپ بازی کند که عملکرد خوبی هم از خود ارائه داد . ناچو در رئال 29 بازی پیاپی اخیرش را نباخته است و به احتمال زیاد فصل بعد هم بخشی از تیم خواهد بود .

حامد بازدید : 19 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)
 
 

بوروسیا دورتموند در حالی فردا شب میزبان رئال مادرید است که آن ها در دیدار برگشت با شکستی 3 بر 0 در برنابئو بدرقه شدند و حالا برای صعود کار سختی پیش رو خواهند داشت اما کلوپ سرمربی زردها معتقد است که "هنوز دورتموند تمام نشده" و آن ها می توانند به مبارزه خود ادامه دهند.
نائب قهرمان فصل گذشته در این مرحله کار سختی در پیش دارد و بسیاری با توجه به نتیجه 3 بر 0 دیدار رفت آن ها را از همین خالا حذف شده ی رقابت ها می دانند. 
با این حال کلوپ امیدوار است که دورتموندی ها بتوانند با استفاده از حمایت هواداران خود در وستفالن بازگشتی خوب را جشن بگیرند او از بازیکنانش می خواهد تا آخرین دقایق برای این بازی مبارزه کنند.
یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این دیدار به خبرنگاران گفت:" سال گذشته ما در فینال از بازی ها کنار رفتیم و امسال به نظر می رسد این اتفاق در یک چهارم نهایی بیافتد اما هنوز همه چیز تمام نشده است."
او ادامه می دهد" رئال مادرید یکی از تیم های مدعی قهرمانی در این فصل است اما می خواهیم بهتر دفاع کنیم و از شانس هایمان نسبت به آنچه در مادرید نشان دادیم بهتر عمل کتیم معتقدم تیم من در بازی رفت اشتباهات زیادی در بخش دفاعی انجام داد و ما به آن ها یک بازی را هدیه دادیم."
کلوپ سحبت های خود را با امیدواری به پایان برد:" ما متخصص بازی در نیمه های دوم هستیم و این دیدار نیمه ی دوم مرحله یک چهارم نهایی است میخواهیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم."
حامد بازدید : 17 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)
 
 

کریستیانو رونالدو ستاره ی پرتغالی باشگاه رئال مادرید به نظر در دیدار فردا شب مقابل بوروسیا دورتموند حضور نخواهد داشت او در همان اوایل تمرینات امروز رئال در دقیقه 20 با تشدید مصدومیت زانو زمین را ترک کرد.
رونالدو در دیدار هفته ی گذشته مقابل دورتموند بود که با مصدومیت از ناحیه زانو از زمین خارج شد آچلوتی سرمربی رئال در کنفرانس خبری پیش از بازی اعلام کرده بود که در صورتی از رونالدو استفاده خواهد کرد که او کاملا آماده باشد.
اما خبر خوب برای رئال مادرید این است که آن ها نیاز چندانی به رونالدو ندارند حتی اگر شکست 4 بر 1 سال گذشته نیز برایشان رقم بخورد آن ها به نیمه نهایی صعود خواهند کرد. بنابراین سرمربی ایتالیایی رئال چندان هم از اینکه می تواند به بازیکن لوکس خود برای دیدارهای مهم آینده استراحت دهد ناراحت نیست.
حامد بازدید : 25 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)
 
 

امشب جدال حساس رئال مادرید و دورتموند در " زیگنال ایدونا پارک " برگزار خواهد شد و کارلو آنچلوتی بخاطر برتری قاطعانه 3-0 در دیدار رفت با خوشبینی به این بازی نگاه می کند. کارلتو در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی  اظهار داشت :



« بازی سختی را درپیش داریم . دورتموند با حضور لواندفسکی یک تیم دیگر است. او بازیکنی بزرگ و با کیفیت است . دورتموند با لواندفسکی تیم قویتری است »


آنچلوتی در مورد بازی کردن رونالدو عنوان داشت :

« او در تمرینات حضور داشت . البته خیلی به او فشار نیاوردیم. باید ببینیم که امروز چه اتفاقی می افتد و وضعیت او چگونه خواهد بود. سپس در مورد بازی کردن یا نکردن او تصمیم گیری خواهیم کرد.اگر 100 درصد آماده باشد بازی خواهد کرد درغیر اینصورت خیر ! خوشبختانه کریس یک بازیکن تمام حرفه ای است و از وضعیت بدنی خودش بخوبی خبر دارد. هر زمان که آماده بازی باشد خودش به من اعلام می کند. مثل همان اتفاقی که روز قبل از بازی با سوسیه داد افتاد و به من گفت که بهتر است بازی نکند. نه در مورد او و نه در مورد هیچ بازیکن مصدوم دیگری ریسک نمی کنم. خوشبختانه عملکرد تیم در غیاب رونالدو خوب بوده و همین مساله کار من برای تصمیم گیری را راحت تر کرده است »


کارلتو در مورد تغییر سیستم در بازی فردا و ایجاد انگیزه بین بازیکنان افزود :

« نه ! هیچ تغییر سیستمی در کار نیست. نیازی هم نیست که به بازیکنان ، در چنین سطحی از فوتبال انگیزه بدهی. صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان به خودی خود در هر بازیکنی انگیزه مضاعف ایجاد می کند. دورتموند برای زدن 4 گل به ما و صعود ، 90 دقیقه وقت دارد و ما هم به همین میزان زمان برای زدن یک گل نیازمندیم. البته این یک ایده است ولی معتقدم هر زمان که بتوانیم گل خودمان را بزنیم ، پرونده بازی بسته خواهد شد »


سرمربی رئال در مورد وضعیت فعلی تیم خاطر نشان کرد :

« بعد از سه پیروزی پیاپی ، وضعیت تیم مطلوب  شده است. دو شکست مقابل بارسا و سویا برای ما بسیار گران تمام شد. اما تیم در مقابل این دو شکست واکنش خوبی از خود نشان داد و در حال حاضر از لحاظ فیزیکی و روحی وضعیت بسیار ایده آلی داریم. برای بازی فردا هم نگران نیستم. یک مربی هیچوقت قبل از بازی به اتفاقات بد و نکات منفی فکر نمی کند . در بازی فردا هم به مانند بازی رفت به قصد پیروزی وارد زمین خواهیم شد »


در پایان آنچلوتی در مورد وضعیت مصدومان تیم اظهار داشت :

« زخم زانوی گرت بیل بهبود پیدا کرده و او برای بازی مشکلی ندارد. اما در مورد رونالدو همانطور که گفتم امروز تصمیم گیری خواهد شد. در خط دفاع ، په په و راموس آماده هستند ، ضمن اینکه کوئنترائو هم دفاع چپ ما خواهد بود. ایده تاکتیکی من همواره ارائه بازی تهاجمی است چه در خانه و چه در خارج از خانه ! چرا که ابزار این کار را در اختیار داریم. در فاز دفاعی هم معتقدم تمام بازیکنان حتی مهاجمان باید در کارهای دفاعی مشارکت داشته باشند »

حامد بازدید : 14 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)
 
 

 

 سفر به دورتموند برای رئالی ها خاطرات شیرینی به همراه ندارد. آنها فصل گذشته دو بار به وست فالن رفتند و هر دو بار با شکست به خانه برگشتند اما سفیدهای شهر مادرید امیدوارند که نتیجه ای که امشب مقابل زردها می گیرند، باعث شود آن خاطرات تلخ را به فراموش بسپارند.

رئال مادرید؛ آسوده خاطر با رونالدو

نتیجه ای که رئال در دیدار رفت مقابل دورتموند کسب کرد، آنها را به رسیدن به مرحله نیمه نهایی بسیار امیدوار کرد. آنها 3-0 پیروز شدند و اگر درخشش وایدن فلر و خوش شانسی دورتموندی ها نبود، این نتیجه می توانست دو برابر شود.

این پیروزی پرگل، جبران شکست 4-1 دیدار رفت مرحله نیمه نهایی فصل گذشته بود؛ دیداری که در آن روبرت لواندوفسکی عالی ظاهر شده و هر چهار گل مردان کلوپ را به ثمر رسانده بود. هرچند رئال در دیدار برگشت 2-0 پیروزی شده بود اما آن نتیجه نتوانست صعود آنها به دیدار نهایی را قطعی کند.

بزرگترین دغدغه رئالی ها بعد از دیدار رفت، مصدومیت رونالدو بود که خیلی زود مشخص شد مشکلی برای حضور در دیدار برگشت نخواهد داشت. البته آنچلوتی هم ریسک نکرد و او را در دیدار ابتدای هفته مقابل رئال سوسیه داد به میدان نفرستاد. در غیاب او، رئال توانست 4-0 به پیروزی برسد. البته این برد بدون هزینه هم نبود و گرت بیل، ستاره ولزی رئال از ناحیه زانو آسیب دید و هنوز مشخص نیست که در دیدار امشب حضور خواهد داشت یا خیر.

رونالدو با گلی که دردیدار رفت مقابل دورتموند به ثمر رساند، با رکورد گلزنی لیونل مسی در یک فصل لیگ قهرمانان برابری کرد و اکنون این فرصت را دارد که از این رکورد هم فراتر برود.

بوروسیا دورتموند؛

غایب بزرگ دورتموندی ها در دیدار رفت، روبرت لواندوفسکی بود؛ ستاره لهستانی به دلیل محرومیت غایب بود و در غیاب او، تیمش شکست سختی خورد؛ شکستی شاید حتی بازگشت او هم نتواند آن را جبران کند.

البته شاگردان کلوپ با پیروزی در دیدار این هفته شان مقابل وولفسبورگ، اجازه ندادند یک هفته تلخ برای شان رغم بخورد. این پیروزی به آنها کمک کرد تا همچنان رتبه دوم جدول بوندس لیگا را در اختیار داشته باشند و حذف احتمالی از لیگ قهرمانان تا اندازه ای برای آنها قابل تحمل خواهد بود.

البته مطمئنا یورگن کلوپ همچنان به صعود به مرحله نیمه نهایی فکر می کند و اجازه نمی دهد رئالی ها به راحتی مجوز صعود به دور بعد را به دست بیاورند. به ویژه اینکه هواداران دورتموند هم در دیدار امشب از تیم شان حمایت می کنند و شب سختی را برای شاگردان کارلتو رقم می زنند.

دورتموند در دیدار امشب سباستین کل را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد  و حضور رومن وایدن فلر، دروازه بان باتجربه این تیم نیز که در دیدار رفت از ناحیه دست آسیب دید، در دیدار امشب در هاله ای از ابهام قرار دارد. ایلکای گوندوگان، مارسل اشملزر و اسون بندر نیز مطمئنا در این دیدار غایب خواهند بود.

حامد بازدید : 17 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (2)

 ناصر الخلیفی ، مالک عرب باشگاه پی اس جی به حمایت از زلاتان ایبراهیموویچ ، مهاجم سوئدی تیمش پرداخت .

وی گفت :” به کریستیانو و مسی احترام زیادی می گذارم اما ستاره ما ایبراهیموویچ است که در کنار کاوانی بازی می کند . ایبرا برای ما خیلی مهم است و او

را خیلی دوست داریم پس نباید به گزینه های دیگر فکر کنیم . “

حامد بازدید : 21 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 آلمریا می داند که بازی مقابل رئال مادرید برایشان چقدر مهم است و جایی برای اشتباه وجود ندارد چرا که در خطر سقوط هستند .

در حقیقت تیم آندلوسی می داند که صعود خیلی مشکل است و به همین خاطر می خواهد آرامش داشته باشد . اولین مقصدشان برنابئوست و حالا فرانسیسکو ، مربیشان دو روز استراحت را برایشان تجویز کرده است .

حامد بازدید : 17 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

http://up.tarafdaran-football.ir/up/tarafdaran-football/IMAGE635005173634417652.jpg

 بازیکنان بورسیا دورتموند دیروز تمرین نفرمی را پشت سر گذاشتند . با حضور هواداران ، کلوپ سعی کرد که به بازیکنان تیمش روحیه بدهد . هواداران دورتموند سعی می کردند نسبت به بازی با رئال خوشبین باشند .

هواداران دورتموند نمی توانند زیاد به کلوپ خرده بگیرند چرا که می دانند مصدومان شدیدی داشته است و با این وجود در لیگ دوم است ، به نیمه نهایی جام حذفی رسیده و در جمع هشت تای برتر اروپاست .

بازیکنان دورتموند هم سعی می کنند خوشبین باشند . رویس به سایت دورتموند گفت :” آیا من به معجزه و بازگرداندن نتیجه فکر می کنم ؟ در فوتبال هر اتفاقی محتمل است . همه تلاشمان را می کنیم . اگر مثل نیمه اول بازی با ولفسوبرگ باشیم ، کاری از دست ما ساخته نیست . اگر مثل نیمه دوم باشیم ، شانس نداریم . “

حامد بازدید : 13 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

رئال مادرید با گلزنی مقابل سوسیه داد بهترین رکورد تاریخش را در زمینه گلزنی در خارج از  خانه در لالیگا ثبت کرد .

رئال در هر 24 بازی اخیرش در خارج از خانه در لالیگا گل زده و روند خوبی را به جای گذاشته است . رئال در فصل 59-1958 در 23 بازی پیاپی لالیگایی در خارج از خانه گل زده بود ./

حامد بازدید : 21 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

http://cdn3.varzesh3.com/files/Picture/00939368.jpg

 

بر اساس گزارش‌هاي رسانه‌هاي فرانسوي زين‌‌الدين زيدان پس از کارلو آنچلوتي و در شروع فصل 17-2016 سرمربي بعدي رئال مادريد خواهد شد. گفته مي‌شود دستيار فعلي آنچلوتي با اتمام قرارداد سرمربي ايتاليايي هدايت غول‌هاي اسپانيا را در دست خواهد گرفت. به نقل از فارس، زيدان هميشه درباره قصدش براي سرمربيگري در آينده صحبت کرده است و بر اساس گزارش فرانس فوتبال، اسطوره فرانسوي اولين تجربه‌اش را در يک تيم بزرگ تجربه خواهد کرد. زيدان در سال 2010 به عنوان مشاور ويژه به کادر فني رئال مادريد ملحق شد؛ جلسات تمريني تيم را زير نظر مي‌گرفت و به همراه تيم سفر مي‌کرد. وي سال بعد به عنوان مدير ورزشي باشگاه انتخاب شد تا نقش مهمي در جذب استعدادها به باشگاه داشته باشد. وي نقشي محوري در جذب رافائل واران و گرت بيل به مادريد ايفا کرد. زيزو از ابتداي اين فصل به عنوان دستيار آنچلوتي فعاليت کرد و به نظر مي‌رسد در آينده نزديک هدايت اين تيم را در دست بگيرد.

حامد بازدید : 15 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)

فعاليت بارسلونادرفصل نقل‌و‌انتقالات ممنوع شد


فيفا فعاليت باشگاه بارسلونا در بازار نقل‌وانتقالات را ممنوع اعلام کرد.


فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) اعلام کرد، باشگاه بارسلونا در 2 فصل نقل‌و‌انتقالات ‌پيش‌رو نمي‌تواند بازيکنان جديد بين‌المللي جذب کرده و اقدام به ثبت‌نام از بازيکنان زير 18 سال کند.

به نقل از تسنيم، اين ممنوعيت و تحريم بارسلونا در پي تحقيقات ابتدايي است که توسط سيستم تطبيق نقل‌وانتقالات فيفا (Fifa TMS) در طول سال گذشته صورت گرفته و متعاقب آن توسط کميته انضباطي فيفا به عنوان بخشي از اقدامات انضباطي تکميل شده است.

بر اساس تحقيقات صورت گرفته مشخص شد که باشگاه بارسلونا در چندين موارد قوانين مربوط به نقل‌وانتقالات بين‌المللي و اولين ثبت‌نام از فوتباليست‌هاي غيراسپانيايي زير سن‌قانوني را همانند قوانين ثبت‌نام و استفاده از اين بازيکنان در رده ملي نقض کرده است.

تحقيقات مربوط به چندين بازيکن جواني است که توسط باشگاه بارسلونا جذب و بين سال‌هاي 2009 تا 2013 در دوره‌هاي مختلف در اين تيم به بازي گرفته شده‌اند.
حامد بازدید : 14 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

سلتاویگو بلیط فروشی را برای میزبانی از رئال مادرید در استادیوم بالایدوس آغاز کرد .

در حقیقت این باشگاه قیمت بلیط ها را بین 70 تا 120 یورو تعیین کرده که از میانگین بالاتر است .

حامد بازدید : 17 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

خسه سه شنبه يك صداي مهيب را شنيد .در  حقيقت در خانه اش انفجار گاز رخ داد كه سه مجروح به جاي گذاشت  كه البته خود اين ستاره آسيبي نديد اما شانس آورد كه آتش نشان ها نجاتش دادند .

در حقيقت گاراژ آپارتمان اين بازيكن در محله لافينچا دچار انفجار گاز شد . سه كارگر دچار سوختگي شدند . يكي از اين سوختگي ها 15 درصد است و فرد مجروح اكنون در بيمارستان لاپاز بستري شده است . سه كارگر و يك عابر در اين حادثه مجروح شدند .

باقي بازيكنان رئال هم كه در اين محله زندگي مي كنند ، خود را به صحنه رساندند تا ببينند كه براي خسه اتفاقي رخ نداده باشد .

تحقيقات در مورد دليل اصلي انفجار ادامه دارد . آتش نشان ها توانستند كه خسه را نجات بدهند . البته او آسيبي نديد . آربلوا كه هماسهيا وست ، به نزدش آمد تا ببيند كه مشكلي نباشد . اين بازيكن تازه پس از جراحي از آلمان برگشته بود .

http://estaticos02.marca.com/imagenes/2014/03/25/futbol/equipos/real_madrid/1395771507_extras_noticia_foton_7_0.jpg

حامد بازدید : 15 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

روزنامه فرانسوي اكيپ ، در تيتري توهين آميز ، رئال مادريد را “‌بي جنبه “‌خواند و در روز سه شنبه مقاله اي را عليه رئال منتشر كرد . اين روزنامه به روابط بد رئال و فدراسيون از سال 2004 به بعد اشاره كرد . در اين مقاله آمده است :

“با اين كه در طول بازي تصوير تلويزيوني نتوانستند شكار كنند اما شبكه هاي خبري و روزنامه ها خيلي زود تصوير را نشان دادند . زيبا نبود . بوسكتز از برخورد په په و فابرگاس استفاده كرد تا پس از گل اول مسي ، پايش را روي سر مدافع پرتغالي بگذارد ،‌آن هم در زماني كه په په دفاعي نداشت . اين تصاوير را رئال مادريد تي وي ،‌شبكه رسمي باشگاه نشان داد . اما اين تنها جنجال يكشنبه و عامل خشم بازيكنانشان نبود . بازيكناني كه به قضاوت اونديانو ماينكو به شدت تاختند و پس از شكست 3-4 به بارسلونا او را زير سوال بردند .

كريستيانو رونالدو گفت :”‌يار شماره 12 حريف بود . نمي خواهند رئال مادريد به لاليگا برسد . 5 سال است كه در اين جا هستم و هميشه همين بوده است . داور از آغاز بازي مي خواست ما را اذيت كند . وقتي اين قدر استرس داشته باشي نمي تواني درست قضاوت كني . نتايج بازيها در ميدان مسابقه مشخص نمي شوند . دستاني در خارج هستند كه مي خواهند اثر بگذارند . “

كمك ؟ از ميان سه پنالتي كه اعلام شد ، آن كه به سود رئال مادريد بود ، مشخص ترين اشتابه بود چرا كه خطاي آلوس چندين سانتي متر بيرون محوطه جريمه رخ داد . حركتي كه ديدنش در تصاوير مستقيم بي اندوزه مشكل بود اما تصاوير تلويزيوني شكارش كردند . سرجيو راموس نيز گفت :”‌اميدوارم كه به خاطر صلاح فوتبال و رئال مادريد ، اونديانو ديگر امسال براي ما قضاوت نكند . حرفي كه من و كريستيانو مي زنيم ، واكنش 90 درصد رختكن است . “

اين دو ، تنها بازيكنان رئال مادريد بودند كه پس از بازي صحبت كردند . آنها از قبل در رختكن خود را براي چنين صحبت هايي آماده كرده بودند . رئال به طور رسمي اعتراض نكرد ،‌هر چند كه مي توانست تصوير حركت بوسكتز را به كميته انضباطي بفرستد و خواستار محروميت شود .

از طرفي ديگر ،‌آنجلوتي در مورد داوري صحبت نكرد . سران رئال هم به درخواست بخشش كارت قرمز راموس اكتفا كردند ، اتفاقي كه در اسپانيا مرسوم است اما خيلي بعيد است كه به نتيجه برسد .

اما شكست يكشنبه ، ادامه دشمني ديرينه سران باشگاه رئال و هوادارانش با فدراسيون بود . وقتي كريستيانو و راموس اين حرفها را ابراز كردند ، مشخص بود كه خطابشان به آنخل ماريا ويار ،‌رئيس فدراسيون فوتبال اسپانيا از 2004 تا كنون است . او آن سال با حمايت بارسا و اتلتيك به قدرت رسيد ،‌آن هم در حالي كه پرز ، مدير رئال از كانديداي رقيب حمايت مي كرد . از ان به بعد روابط فلورنتينو و ويار خيلي بد شد و سران رئال حس مي كنند كه فدراسيون به سود بارسا فعاليت مي كند . “

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2014/03/25/primera/1395770164_023476_1395770256_noticia_normal.jpg

حامد بازدید : 19 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

رئال مادريد در مورد راموس عقب نمي كشد . رئال پس از رد درخواست توسط كميته انضباطي ،‌شكايتش را به كميته استيناف فرستاد .

رئال معتقد است كه راموس هيچ خطايي روي نيمار نكرده و مستحق كارت قرمز نبوده است . در جلسه چهارشنبه اين كميته ، پرونده راموس مورد بررسي قرار خواهد گفت . رئال در صورت رد اين درخواست ، به دادگاه عالي ورزش شكايت مي كند تا جلسه اورژانسي تشكيل بدهد .

حامد بازدید : 18 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

بورسيا دورتموند در مقابل شالكه در دربي روهه عملكرد خوبي از خود ارائه نداد تا مشخص شود كه شرايط خوبي نيست .

در شب قهرماني بايرن در بوندسليگا ،‌تيم كلوپ بدون موقعيت و ضعيف ظاهر شدو  هر چند كه رده دومي را حفظ كرد اما عملكرد جالبي نداشت .

دورتموند چهارشنبه آينده بايد با رئال بازي كند كه در اين بازي عملكرد جالبي نداشت و به تساوي بدون گل رضايت داد .

حامد بازدید : 15 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

طلسم بلا گوتامان خيلي معروف است . مربي مجارستاني اسبق بنفيكا ، با اين تيم در سالهاي 1961 و 1962 قهرمان اروپا شد . وي در زمان وداعش با تيم ليسبوني گفت :”‌بدون من هرگز ديگر قهرمان اروپا نخواهيد شد . ” از آن به بعد ،‌اين تيم هفت فينال اروپايي را داشت كه هر هفت تايش را باخت .

در مورد رئال و كاسياس هم به نظر مي رسد كه اتفاق مشابهي رخ داده است . از زماني كه مورينيو او را از فيكس كردن كنار گذاشت ، يعني درست از زمان بازگشتش از مصدوميت ، رئال هيچ بازي بزرگي را نبرد . افسانه ايكر با خوش شانسي همراه است و نبودنش با روزهاي تلخ .

شايد اين حرفها خرافات به نظر مي رسد اما آمار است و آمار دروغ نمي گويد . رئال از زمان بازگشت از مصدوميت ، در بازيهايي كه روي نيمكت نشسته ، هيچ موفقيت مهمي نداشته و هميشه ناكام بوده است :‌شكست در چمپيونزليگ بدون بورسيا ،‌شكست در فينال كوپا به برنابئو مقابل اتلتيكو و پاره شدن طلسم شكست ناپذيري در دربي پس از 14 سال . امسال نيز در چهار بازي با اتلتيكو و بارسا بدون او ، رئال فقط بك برد داشته است . جالب اين كه در كوپا كه او حضور داشت ، رئال در دو بازي رفت و برگشت به اتلتيكو 5 گل زد و هيچ گلي نخورد !

درست است كه ديگو لوپز در مقابل چهار گل بارسلونا كاري از دستش بر نمي آمد و مقصر شكست ها به دورتموند هم نبود اما نقش ايكر در رئال نقشي است كه هيچ دروازه بان ديگري در دنيا نمي تواند ايفا كند . ايكر مرد بازيهاي بزرگ است و در بازيهايي مثل بازي يكشنبه گذشته جادويش را نشان مي دهد .

درست است كه رئال با ايكر هم سالهاي تلخي را پشت سر گذاشت . مثل 6 سال ماندن پشت درهاي مرحله يك چهارم اروپا يا شكست هاي سنگين به بارسلونا اما نمي شود انكار كرد كه كاپيتان در بازيهاي بزرگ جادو مي كند . آمار هم نشان مي دهند . تقريبا بدون احتساب اولدترافورد ، رئال هيچ پيروزي بزرگي را  بدون ايكر نداشت .

البته طلسم ايكر به حالا منصر نمي شود . در فصل 02-2001 ، كاسياس تا كمي پيش از فينال كوپا دروازه بان فيكس رئال بود . رئال با فاصله يك امتياز نسبت به والنسيا در رده دوم بود … اما دل بوسكه تصميم گرفت كه سزار را جايگزينش كند . پس از آن ، رئال مادريد در فينال جام حذفي به دپورتيوو شكست تاريخي را تجربه كرد ، در لاليگا سوم شد و به 9 امتيازي صدر رسيد و چمپيونزليگ را برد … اما در آخري ايكر از روي نيمكت وارد ميدان شد و واكنش هايي جادويي را ارائه داد .

شايد امسال رئال در نهايت لاليگا را ببرد اما بدون بردن حتي يك بازي بزرگ . رئال اما در كوپا و چمپيونزليگ شرايط خوبي دارد كه ايكر در آنها تا كنون خوش درخشيده است ،‌مثل بازي با اتلتيكو در كوپا و بازي با يووه در جام باشگاه هاي اروپا .

حامد بازدید : 14 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اسپانيا ، كارت قرمز راموس در مقابل بارسا را نبخشيد و بدين ترتيب او نمي تواند در پيزخوان بازي كند .

رئال درخواست فرجام خواهي داده بود اما كميته مسابقات ، تصميم اونديانو را تصديق كرد و او را  نبخشيد . در حقيقت رئال مدعي بود كه اصلا اين صحنه آْفسايد بوده و نبايد پنالتي گرفته مي شده تا راموس كارت قرمز بگيرد .

حامد بازدید : 15 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

آنجلوتي به استثناي مصدومان همه بازيكنانش شامل سرجيو راموس كه درخواست فرجام خواهي براي كارت قرمزش داده شده را در ليست بازي با سويا قرار داد .

ليست كامل بدين شرح است :‌كاسياس ، لوپز ، خسوس ،‌واران ،‌په په ،‌راموس ، كوئنت رائو ، مارسلو ،‌كارواخال ، ناچو ، ژابي ، بيل ، كاسميرو ، مودريچ ، ايارا ،‌ايسكو ، لوكاس و عمر ماسكاري ،كريستيانو ، بنزما و موراتا

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
باسلام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان میشود؟
    گل برتر فروردین 93
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 158
  • بازدید کلی : 3,476