loading...
کانون هواداران کریستیانورونالدو در ایران
حامد بازدید : 15 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

فابيو كاپلو ،‌مربي تيم ملي روسيه همچنان اعتقاد دارد كه شانس قهرماني هاي رئال در اين فصل بيش از ديگر رقبايش است .

وي گفت كه با شكست رئال به بارسا لاليگا جذاب تر شده است اما افزود :”‌همچنان شانس قهرماني رئال بيشتر است چرا كه گسترده ترين تركيب را دارند و خيلي خوب بايز مي كنند . بارسا تبديل به تيمي شده كه همه مي شناسند و همين مهم است . اتلتيكو كمي مرا متعجب كرد اما بايشان مقابل بارسا در مادريد را ديدم و عالي بودند . “

كاپلو در ادامه گفت :” هيجان زيادي براي ديدن بازي رئال مقابل بورسيا دارم . بيش از بازي بارسا – اتلتيكو . بورسيا تيمي است كه مستقيم بازي مي كنند . در دفاع مشكل دارند اما خوب پرس مي كنند . “

حامد بازدید : 19 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

اونديانو ماينكو ، داور ناوارويي شرافتش را در دو بازي رفت و برگشت لاليگا ميان رئال مادريد و بارسلونا فروخت .

شواهد به شكلي هستند كه نمي توان باور كرد او به عمد ، چنين داوري كثيفي را عليه رئال مادريد ارائه نداده باشد . يكي از نمونه ها ، شكار حرفهاي ژاوي عليه داور است كه با واكنشي از سوي اونديانو مواجه نشد .

در حقيقت تصاوير كانال پلاس نشان مي دهند كه هافبك بارسلونا خطاب به داور مي گويد :” ديوانه نشو ،‌خنگ پر رو ! ” و جالب اين كه داور اين را مي شنود و  به يك تذكر اكتفا مي كند ! اين در حاليست كه كريستيانو رونالدو به خاطر يك اشاره ساده به داور در مقابل اتلتيك سه جلسه محروم شد .

حامد بازدید : 18 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

براي متمول ها هم ديدن بازي امشب در برنابئو مي تواند يك تفريح خاص باشد . در حقيقت بليط هاي جايگاه وي آي پي 1700 يورو آب مي خورد .

افراد كم بضاعت تر مي توانند كه بليط بازي را از طريق سوم و با 100 يورو ببينند اما بليط هاي جايگاه ويژه خيلي خاص است . ارزان ترين بليطش 900 و گرانترينش 1700 يوروست . البته براي بازي امشب همه 225 بليط جايگاه ويژه به فروش رسيده است . براي كساني كه اين بليط را مي خرند ، يك ديد عالي براي بايز و شام خوشمنزه مهيا خواهد بود .

حامد بازدید : 21 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

مسي و بنزما شايد از نظر سبك بازي و مشخصه ها شباهتي به هم نداشته باشند اما روي كاغذ يك وجه اشتراك دارند :‌هر دو مهاجم نوك تيمشان هستند .البته نكته اين جاست كه جفتشان وظيفه شان به مهاجم نوك بودن خلاصه نمي شود و فعاليت هاي كاملا متفاوتي دارند .

آنها عملكرد و نقشي بيش از يك مهاجم نوك مرسوم دارند . هر دو آزادانه درون زمين حركت مي كنند و عقب مي كشند تا توپ را تصحب كنند . در حقيقت آنها در پست ” 9 و نيم ” بازي مي كنند و نه “9″ . بنزما ، بزرگترين همكار كريستيانوست . همكاري اين دو بي نظير است .

مسي نيز بين سمت راست تا محوطه جريمه حريف حركت مي كند . هر جا كه بخواهد بازي مي كند و اين باعث مي شود كه فراتر از يك مهاجم نوك باشد .

حامد بازدید : 17 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

فدراسيون فوتبال اسپانيا از فوت آدولوفو سوارز ، رئيس جمهور اسبق اسپانيا بين سالهاي 1976 تا 1981 ابراز تاسف كرد .

قرار است كه به مناسبت فوت شدن وي در سن 31 سالگي در همه بازيهاي اين هفته فوتبال اسپانيا شامل الكلاسيكوي امشب يك دقيقه سكوت انجام شود .

حامد بازدید : 13 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

دو سوم كاربران اينترنتي فكر مي كنند كه رئال مي تواند الكلاسيكوي يكشنبه را در برنابئو ببرد .

در نظرسنجي آس ، 66.27 ذرصد راي به پيروزي رئال دادند . فقط 26.65 درصد فكر مي كنند كه مساوي مي شود و در نهايت 7.08 درصد شانس پيروزي را به بارسا مي دهند .

حامد بازدید : 18 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

برنابئو مملو از جمعيت خواهد بود . در حقيقت اين طور كه باشگاه اعلام كرده امشب يك صندلي نيز خالي نمي ماند .

گزارشات نشان مي دهند كه استاديوم كاملا پر مي شود . باشگاه از ساعات آغازين صبح امروز ” بليط نداريم “‌را بر سر در بليط فروشي نصب كرده است .

حامد بازدید : 16 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

كارلو آنجلوتي ، مربي ايتاليايي رئال در آخرين صحبت هايش پيش از الكلاسيكو گفت :”‌بازي بسيار مهمي است . ما تيم منسجمي هستيم .آنها نيز همين طور . يك برتعري جزئي داريم اما به  چهار امتياز برتري فكر نمي كنيم . اين استراتژي ما را تعيين نمي كند . رئال بايد در بهترين سطح باشد و كيفيتش را نشان دهد . “‌

كارلو در مورد رشد رئال در بازيهاي اخير نيز گفت :” مشكلاتي داشته اند اما در مقابل ما يك الكلاسيكو را برگزار مي كنند . همه چيز را فراموش مي كنند تا يك بازي عالي داشته باشند . وقتي بارسلونا در بهترين سطحش باشد خيلي خطرناك مي شود . “

وي در مورد بحث جنجال هاي دروني بارسا مثل دادگاهي شدن مسي و نيمار روي اين تيم گفت :” تاثير مي گذارند اما در دراز مدت . روي يك بازي به اين مهمي تاثير نمي گذارند . رئال بايد بهترين عملكردش را داشت هباشد . چنين بازيهايي ، بحث شهامت و شخصيت است . “

حامد بازدید : 20 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

مهم‌ترين بازي نيم فصل دوم لاليگا در فصل جاري بامداد فردا (دوشنبه) در حالي در خانه رئال مادريد برگزار مي‌شود که اين تيم با اميد افزايش فاصله‌اش با بارسلونا به 7 امتياز از کاتالان‌ها پذيرايي مي‌کند.

به گزارش تسنيم، رئال مادريد که روز جمعه گذشته در قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا به بورسيا دورتموند خورد در حال حاضر با 4 امتياز بيشتر نسبت به بارسلونا صدرنشين جدول رده‌بندي لاليگا است و در پي اين است که با فتح يکصدوشصت‌وهشتمين ال‌کلاسيکوي تاريخ لاليگا امشب شانس خود را براي خارج کردن جام قهرماني از چنگ آبي‌ و اناري‌پوشان افزايش دهد.

بازي 2 غول سنتي فوتبال اسپانيا نکات جالب توجه ديگري هم دارد که در زير به بخشي از آنها اشاره مي‌شود:

* بارسلونا در اين فصل با 81 گل زده قوي‌ترين خط حمله لاليگا را در اختيار دارد. رئال مادريد با 77 گل زده دومين خط حمله قدرتمند لاليگا را در اختيار دارد. از نظر دفاعي هم عملکرد بارسايي‌ها از کهکشاني‌ها بهتر بوده است. بارسلونا با دريافت 22 گل خورده، دومين خط دفاع قوي لاليگا را دارد و اين در حالي است که رئال مادريد با 4 گل خورده بيشتر دارنده سومين خط دفاعي قدرتمند ليگ محسوب مي‌شود.

* تقريبا نيمي از گل‌هاي زده بارسلونا در اين فصل (19 گل) در نيمه اول مسابقات اين تيم به ثمر رسيده و اين در حالي است که بيش از يک چهارم گل‌هاي رئال مادريد (20 گل) در 15 دقيقه پاياني زده شده است.

* ال کلاسيکوي پيش رو، 2 بازيکني را که بيشترين تعداد پاس گل را در اين فصل داشته‌اند يعني سسک فابرگاس، هافبک بارسلونا با 12 پاس گل و گرث بيل، بال ولزي رئال مادريد با 11 پاس گل را برابر هم قرار مي‌دهد.

* آخرين باري که رئال مادريد تحت هدايت کارلو آنچلوتي در اين فصل شکست خورده در ال‌کلاسيکوي نيم فصل نخست در ورزشگاه نيوکمپ بود که با نتيجه 2 بر يک به سود کاتالان‌ها به پايان رسيد.

* بارسلونا با 18 هزار و 502 پاس، بيشترين تعداد پاس را در اين فصل لاليگا داشته که 88.6 درصد آن سالم بوده است. رئال مادريد از اين حيث با 14 هزار و 921 پاس دوم است و 85.7 درصد آنها سالم بوده است.

* هم رئال مادريد (13 - 13) و هم بارسلونا (11 - 11) به ترتيب در نيمه‌هاي اول و دوم بازي‌هاي‌شان به يک اندازه گل خورده‌اند.

* نيمار، مهاجم برزيلي بارسلونا (61 بار) و کريستيانو رونالدو (49 بار) بيشتر از همه بازيکنان شاغل در لاليگا در اين فصل هدف خطاي بازيکنان حريف واقع شده‌اند.

* ژاوي هرناندس، هافبک بارسلونا با 2 هزار و 30 پاس که يک‌هزار و 584 پاس آن سالم بوده بيشترين تعداد پاس را در اين فصل داشته است. در رئال مادريد لوکا مودريچ با يک‌هزار و 548 پاس که يک‌هزار و 60 پاس آن سالم بوده، بيشترين تعداد پاس را داشته است.

* اوديانو ماينکو، داور ال‌کلاسيکوي بامداد فردا در اين فصل هنوز کارت قرمز را از جيب خود خارج نکرده است.

* در 167 ال‌کلاسيکويي که تاکنون در لاليگا برگزار شده، هر بازي به طور ميانگين 3.19 گل داشته است.

* از 27 سال پيش تاکنون سابقه نداشته که ال‌کلاسيکوي برگزار شده در سانتياگو برنابئو بدون گل به پايان برسد.

تيم‌هاي بارسلونا و رئال مادريد 30 دقيقه بامداد دوشنبه 4 فروردين با يکديگر روبه‌رو خواهند شد.

حامد بازدید : 20 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بنزما ديروز بدون بانداژ  روي زانوي راستش در والدبباس تمرين كرد . به همراه كريستيانو و مارسلو گرم كرد اما مدام دستش را روي پايش مي گذاشت . به نظر مي رسيد كه راحت نيست .

از صورتش مي شد فهميد كه راحت نيست و احساس درد مي كند . در پايان تمرين آنجلوتي اعلام كرد كه در شرايط بازي امشب مقابل بارساست .

كريم مي رسد اما 100 درصد نيست . مقابل مالاگا توسط كريستيانو مصدوم شد . مهاجم فرانسوي امسال 2903 دقيقه داشته كه 21 گل زده است .

حامد بازدید : 16 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (1)

آنخل دي ماريا تنها مرد كره زمين است كه اين افتخار را دارد تا هم تيمي دو بازيكن برتر كره زمين باشد . نامش آنخل دي مارياست . در آرژانتين دست راست مسي است و در رئال هم تيمي كريستيانو .

هر دو ماشين گلزني آنخل را در كنار خود دارند . بازيكن آرژانتيني ، بخشي از دسته اختصاصي مسي در آرژانتين است و رونالدو هم او را يك هم تيمي خوب در رئال مي داند .

برنده توپ طلا نقشي كليدي در ماندن دي ماريا در رئال داشت . ال فيدئو خودش اعلام كرد كه رونالدو با فلورنتينو صحبت كرده و در مورد اهميت آنخل در تيم گفته است .

كريستيانو حس مي كند كه آنخل عنصر مهمي براي تيم است . براي بازيكني كليدي مثل رونالدو هميشه مهم است كه بازيكناني مثل آنخل در كنارش باشند تا بازي را با سخاوت باز كنند و پاس گل ها را برايش آماده كنند .

در مورد آرژانتين نيز آنخل در تيم آلخاندرو سابيا نقشي كليدي دارد . او از گذشته در تيم ملي كشورش نقشي كليدي داشته و بازيساز اول بوده است . ال فيدئو و لا پولگا هماهنگي خوبي با هم دارند . لئو هميشه خوب مسي را پيدا مي كند و برايش پاس مي فرستد . اين دو زماني با هم المپيك پكن را بردند .

حامد بازدید : 18 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

مسلما نتيجه الكلاسيكوي امشب تا حد زيادي بستگي به عملكرد دروازه بان هاي دو تيم دارد ، ويكتور والدس و ديگو لوپز . هر دويشان بايد عملكردي كليدي داشته باشند .

والدس در حالي وارد زمين مي شود كه مي داند اين احتمالا آخرين الكلاسيكويش است . البته اگر رئال و بارسا در نيمه نهايي يا فينال چمپيونزليگ با هم تقابلي نداشته باشند .

شايد ديگو لوپز هم همين نظر را داشته باشد . دروازه بان گاليشيايي نمي داند كه فصل بعد هم در رئال خواهد بود يا خير . به همين علت اين بازي مي تواند برايش مفهومي بيش از يك فينال باشد . اين مي تواند نبردي باشد كه درها را برايش بگشايد .

وقتي به رئال مادريد آمد ، بردن ليگ غيرممكن بود و از سويي در بازيهاي كليدي فصل نيز عملكردش چنگي به دل نزد . فصل گذشته ، چهار گل در وستفالن خورد و در فينال كوپا نيز شكست خورد تا نشان دهد كه مرد بازيهاي بزرگ نيست .

امسال هم در بازيهاي بزرگ افتضاح بود . در نيوكمپ يك گل اسفبار را از الكسيس خورد و در ويسنته كالدرون گل بدتري را از گابي خورد . اما با همه اين ها امشب ديگو مي خواهد بالاخره امشب در يك بازي بزرگ خودي نشان دهد .

ديگو لوپز با حمايت ايكر كاسياس ، كاپيتان اسطوره اي رئال مادريد نياز به يك شب درخشان دارد تا رئال را به 33ومين قهرمانيش در لاليگا نزديك كند .

حامد بازدید : 22 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بازتاب رسانه اي الكلاسيكوي امشب بي نظير خواهد بود . در حقيقت 200 شبكه راديويي و تلويزيوني قرار است اين بازي را به صورت زنده پوشش بدهند .

33 گزارشگر از 22 تلويزيون و 11 راديو به صورت زنده بازي را گزار خواهند كرد . اين  نبرد در اروپا ،‌آفريقا ،‌آرژانتين ، برزيل ، شيلي ، چين ، مكزيك ، ژاپن ،‌امارات ، استراليا و ايالات متحده پخش خواهد شد .

700 نفر براي پوشش بازي تلاش خواهند كرد تا بيش از 1000 ميليون بيننده در سرتاسر جهان را راضي نگه دارند .

حامد بازدید : 24 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بارسايي هاي عزيز ، مي دانيم كه زير شيرواني خانه هايتان نقاشي هاي كميك سوپرمن را با علاقه از كودكي قايم كرده ايد .آخرين باري كه آن را خوانديد ، ناگهان ديديد كه چهره اش شبيه به كريستيانوست و استرس وجودتان را فرا گرفت . عادي است . دو سال پيش او با باز كردن دروازه والدس ، نيوكمپ را فتح كرد و فرياد “‌كالم داون “‌داد تا به لاليگاي ركوردها برسد . ستاره پرتغالي از آن به بعد ،‌لرد و پادشاه الكلاسيكو ها شد . مسي از آن به بعد ،‌نسبت به نامبر وان ، احساس حقارت مي كرد .

توپ طلايي كه كريستيانو در ماه ژانويه گرفت ،‌حتي بارسايي ها هم در موردش بحثي ندارند . حرفهاي پيكه اين را نشان مي داد . ستاره ما نيازي ندارد تا توپ طلاي با شك و شبهه را بگيرد . او با حرفه اي گري ، گلهاي همه رنگ و درخشش آن را مي  گيرد . كريستيانو كسي نبود كه بحث جداييش از رئال راراه بياندازد و با بازيكنان درون زمين مثل مسي درگير شود . اشكهاي صادقانه اش در زوريخ نشان داد كه با چه چيزهايي جنگيده است . او تبديل به مردي بزرگ شد . كريستيانو همه چيز دارد . از طرفي مثل بعضي ها نيست كه از زير بار ماليات در بياورد . خانواده اش هم مثل بعضي ها نيستند كه هر شش ماه يك بار به مدير فشار بياورند تا دستمزد را افزايش بدهد . او يك مادريديستاي واقعي است . در اين پنج سال فقط يك بار دستمزدش زياد شد . بيشتر از اين هم نمي خواهد چون اين جا خانه اش است …

مسي مي داند كه در برنابئو چه در انتظارش است . يك خط دفاع بي نقص و مطمئن . راموس و په په كه فشار زيادي را به مسي  وارد خواهند كرد . مقايسه لقب دو بازيكن بزرگترين وجه تمايز دو تيم را نشان مي دهد : لقب كريستيانو ،‌سوپرمن است و لقب مسي ، ” كك ” . حرفي براي گفتن نيست …

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
باسلام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان میشود؟
    گل برتر فروردین 93
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 201
  • بازدید کلی : 3,519