loading...
کانون هواداران کریستیانورونالدو در ایران
حامد بازدید : 16 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

Real Madrid - Almería

جوانان، که آخرین گل تیمش را به ثمر رساند در برابر طرف اندلس تجزیه و تحلیل به ثمر رساند : "من با شماره گیری بسیار خوشحال هستم ولی به خاطر کاهش فاصله . در حال حاضر آن را به یک روز خوب است و شما باید برای نتایج فردا صبر کنید. "

"من به هدف به خانواده من ، دوستان من و دوست دختر من ، که همیشه وجود دارد اختصاص یافته است. من بسیار خوشحال و سپاسگزار همکاران من برای حمایت خود هستم. ما تنها تیم برای انتخاب سه عنوان در اسپانیا و که ما در حال صحبت کردن در مورد داشتن یک فصل عالی است، اما وجود دارد می کنیم. "

جام
"ما بازی یک عنوان در این هفته و به ترک زمین بازی برای تشکر از طرفداران برای حمایت خود را تکمیل کرده اند. این نشان می دهد که ما باید با هم باشیم. این نهایی و یک بازی بزرگ با دو تیم بزرگ است. ما را به مرگ برود، ما بسیار هیجان زده و به دنبال به جلو به آن. "

    
روز چهارشنبه طرفداران ما را مجبور به ترک ریه ها به تشویق .

" بایرن مونیخ یک تیم بسیار دشوار است اما همه این ارتفاع می باشد. ما خواهد بود با وزوز و تمایل به رسیدن به فینال لیگ قهرمانان . "

Llorente : " این یک روز بزرگ بود "
" این کت همیشه نیروهای شما را به نفع خود . امروز روز بزرگی بود و اجازه دهید ببینیم که چه چیزی ورزشی . این یک بی پرده به چهره با اعتماد به نفس نتیجه نهایی جام حذفی هر گونه دوم شما در برنابئو بازی یک امتیاز است و دفاع از این سپر بسیار جذاب است. ما اعتماد به نفس شما را در معدن و آنچلوتی افتخار برای دیدن یک نیمکت پر از وطنی " است قدردانی میکنیم.

" Nacho بسیار متنوع است و دو امتحان کنید تا بهترین من برای کمک به تیم است. رئال مادرید یک تیم تهاجمی و سمت به توهین آمیز است . Casemiro هر گونه مشاوره نیز استقبال می کنیم. "

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان میشود؟
    گل برتر فروردین 93
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 3,495